Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، سرهنگ سیدخلیل هاشمی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با تاکید به ویژگی‌های بصیرت از دیدگاه مقام معظم رهبری، تصریح کرد : شناخت زمان، مکان، خودشناسی، دشمن‌شناسی و با تصمیم آگاهانه عمل کردن در مقابله با دشمن، از ویژگی‌های بصیرت در نیروهای نظامی و انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همکاری و همگامی خبرنگاران با این نیرو ادامه داد  اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد پلیس، در تامین امنیت و آرامش و ارتقای امنیت روانی مردم نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه در طی هفته نیروی انتظامی که از 11 مهر آغاز می شود، به منظور بیان عملکرد و تبیین اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی کلاله، افزون بر۴۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: دیدار با خانوادهای معظم شهدا ، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، تشریح عملکرد و وظایف نیروی انتظامی در محافل عمومی، مساجد و مصلایهای نماز جمعه، دیدار با امام جمعه کلاله، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، رژه موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در خیابان‌ها و اماکن عمومی، حضور کارشناسان و ماموران انتظامی در مدارس و برپایی کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان از اهم برنامه‌های این هفته در کلاله است.

فرمانده نیروی انتظامی کلاله اظهارداشت: ماموران انتظامی کلاله درراستای اجرای طرح‌های پیشگیرانه و مبارزه با سرقت، در ۶ ماه اول سالجاری ۱۷۸ سارق حرفه ای را دستگیر کرده‌اند. 

 وی با بیان اینکه در مدت یاد شده کشف انواع سرقت ۱۲۱ درصد افزایش داشته است، ادامه داد : همچنین در این مدت، با اجرای طرح‌های هدفمند و تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، تعداد ۲۷۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

سرهنگ هاشمی به افزایش ۲۲۲ درصدی کشف سرقت منزل در ۶ ماهه اول سالجاری اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح‌های هدفمند شاهد با افزایش ۸۰ درصدی کشف سرقت احشام و ۶ درصدی کشف سرقت متورسیکلت نیز بوده ایم.

فرمانده انتظامی کلاله در خاتمه با تقدیر از همکاریهای مطلوب اهالی شهرها و روستاهای شهرستان کلاله با این نیرو اظهار داشت : اهالی منطقه ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس، وسایل نقلیه خودرا به تجهیزات ایمنی ضد سرقت تجهیز نمایند تا فرصت ارتکاب جرم را از افراد سودجو و سارقین سلب نمایند.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی امنیت انتظامی کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ طالب‌زاده به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان و اساتید نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم معلم در آموزش و تربیت نسل جوان در کشور با بیان اینکه نگاه کردن به معلمی به عنوان یک شغل، کاملا اشتباه است اظهار داشت: کار و حرفه معلمی شغلی آینده ساز و انسان ساز است، چنانچه بعد از جنگ جهانی دوم دولت‌های غربی، اساتید و علم آن‌ها را در راستای اهداف خود به کار گرفتند و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش معلم در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: ما در طول تاریخ معلمان و اساتید بزرگی در حوزه دین و اخلاق داشتیم که اگر به آن‌ها رجوع کنیم بی شک در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های زیادی خواهیم رسید.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تاکید بر نقش آموزش در ۸ سال دفاع مقدس و موفقیت در عملیات‌های مختلف جنگ با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما به دلیل تحریم و نبود قطعه زمین‌گیر بود، اما به دلیل مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد گفت: در زمان جنگ نیروی هوایی و خلبانان ما بسیار عالی جنگیدند و این رزم زیبا و شجاعانه خلبانان نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ به این دلیل بود که آن‌ها بسیار دقیق توسط اساتید خود آموزش دیده بودند.  

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به لزوم آموزش‌های اخلاقی بعد از آموزش‌های تخصصی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش تخصصی هوایی در کنار آموزش اخلاق، معرفت و نحوه رزم آوری از مهمترین نکاتی است که در مراکز آموزشی به دانشجویان و کارکنان در حین خدمت آموزش و یادآوری می‌شود تا اخلاق را همواره در اولویت و سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و این اهداف جزئی جدا ناپذیر از اهداف آموزشی این نیرو است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید