Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:57:40 GMT

خبرنگار ایکنا برگزیده جایزه جهانی اربعین شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۴۵۷

خبرنگار ایکنا برگزیده جایزه جهانی اربعین شد

به گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین امروز، نهم مهرماه با معرفی برگزیدگان در سه بخش فیلم، عکس و سفرنامه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این سازمان برگزار شد.

در این مراسم از پنج نفر برگزیده هر بخش تجلیل شد و برگزیدگان جوایز نقدی، تقدیرنامه و تندیس ویژه جایزه را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد حسین حسینی، خبرنگار صفحه زبان اردو ایکنا از کشور پاکستان در بخش سفرنامه پنجمین جایزه جهانی اربعین مقام پنجم را از آن خود کرد و در این بخش علی آقامحسنی از افغانستان، بتول ‌زهرا آکیول، سید محمدجعفر محمودی از افغانستان و نیمرا ناصر از ایتالیا به ترتیب اول تا چهارم شدند.

در بخش عکس این جایزه جهانی نیز حسین الشرشاحی از عراق، زهیر صیدانلو از ایران، سید شبیح الحسن از پاکستان، محمد ایلیا یعقوبی از هندوستان و محمد برکت از لبنان به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین در بخش فیلم مستند محمدمجید هادی الیاسری از عراق، محسن بن محمد العجمی از عمان، خانم دده کوثر از اندونزی، محمد کرمزاده از ایران و مرضیه از سنگاپور به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرنگار ایکنا جایزه اربعین برگزیده خبرگزاری قرآن محمد حسین حسینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد