Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جوهری رئیس فدارسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور که برای حضور در جلسه انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان به این استان سفر کرده بود، با اشاره به اینکه تلاش برای تجهیز زورخانه‌ها در سطح استان‌ها در سال جاری بیشتر شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا آموزش‌های این رشته‌ی ورزشی در سطح اقشار مختلف جامعه گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: منطقه‌ای کردن این ورزش باعث شده تا ظرفیت‌های استان‌های مختلف بیشتر دیده شود و استعداد‌های بیشتری شناخته شود. ضمن اینکه یک تیم علمی متشکل از متخصصین در حال تعیین معیار‌هایی برای انتخاب استعداد‌های برتر هستند که بحث استعداد یابی پیشرفت داشته باشد.

جوهری ابراز کرد: ۲۲ زورخانه در سطح استان سمنان وجود دارد که ۹ مورد آن در سال جاری به بهره برداری رسیده و این نشان از علاقه‌ی مردم و ظرفیت بالای استان در ورزش‌های زورخانه‌ای دارد.

رئیس فدارسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور با اشاره به مسابقات پیش روی این فدراسیون تاکید کرد: رویداد‌های نوجوانان، جوانان و امید در سطح منطقه‌ای برگزار شده و تا بهمن ماه مرحله‌ی کشوری آن‌ها نیز برگزار و به اتمام می‌رسد.

او با تاکید بر اینکه جو مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای برای حضور خانواده‌ها مناسب است گفت: ما اصرار داریم خانواده‌ها برای تماشای این مسابقات حضور داشته باشند، زیرا حضور خانواده در روحیه‌ی ورزشکاران و موفقیت آن‌ها تاثیر زیادی دارد.

جوهری اظهار کرد: در سطح بزرگسالان مسابقات هنر‌های فردی، تیمی، کشتی پهلوانی و ورزش‌های ساحلی در شش ماه دوم سال برگزار می‌شود.

رئیس فدارسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور با بیان اینکه مسابقات انتخاب پهلوان برتر سال هم تا بهمن ماه برگزار و بازوبند پهلوان سال اهدا می‌شود تصریح کرد: مهمترین مسابقه امسال، مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی در بهمن ماه با حضور ۳۰ کشور دنیا در ایران است که برنامه ریزی‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن آن انجام شده است.

مجتبی جانعلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه امکانت زیادی برای کشف استعداد در استان سمنان در اختیار هیئت‌ها است گفت: نیاز است هیئت‌های ورزشی فعالیت جدی تری در بحث استعداد یابی داشته باشند.
در این جلسه، سید حسن سبزواری با کسب ۱۶ رای بار دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان انتخاب شد.

سبزواری با اشاره به برنامه‌های خود در سال جاری گفت: پیگیری ساخت زورخانه‌های میامی، مجن و مهدیشهر و همچنین میزبانی‌های هدفمند در کنار افزایش آموزش‌ها به مربیان، داوران و مرشد‌ها از مهمترین برنامه‌های هیئت در سال جاری است.

انتهای پیام / م

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان انتخاب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»