Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اصغر خیامیان، درگفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: هتل های پنج ستاره در مقایسه با دیگر هتل ها نسبت به تقاضا مقاومت پذیری بیشتری ازخود دارند زیرا این هتل ها به دلیل اینکه کالای لوکسی محسوب می شوند، نمی توان تناسبی را میان نرخ میانگین و نرخ تورم به وجود آورد.

وی،افزود:تصور می شدکه با افزایش نرخ تورم ضریب اشغال هتل ها هم کاهش پیدا کند اما این اتفاق صورت نگرفت و می توان با استفاده از نرخ های ترکیبی و تخفیفات، درصد اشغال را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیامیان در واکنش به احداث هتل های هما در شهرهای دیگر گفت: مهم ترین شهری که اکنون برای تاسیس هتل درنظر گرفته شده،شهر اصفهان بوده که  با توجه به داشتن زمین اگر تعاملات با شهرداری به خوبی پیش برود و موانع برداشته شود، اولین الویت احداث هلت در این شهراست.

مدیرعامل شرکت گروه هتل های هما، تصریح کرد: گروه هتل های هما به دلیل اینکه وابسته به سازمان تامین اجتماعی هستند، سعی می شود از پتانسیل های این سازمان و به خصوص شرکت های تابعه شستا استفاده کرد.

او افزود: شرکت ها و هلدینگ مجموعه شستا برای خدمات رفاهی و مراسم هااز مجموعه هتل های هما استفاده می کنند و بدین وسیله کمبود ناشی از عدم ورود مهمانان کمی پر می شود اما نرخی که برای مهمانان خارجی استفاده می شود را نمی توان برای کارکنان این مجموعه درنظر گرفت و نرخ میانگین کاهش می یابد.

خیامیان با اشاره به تاثیر عوامل مختلف بر صنعت هتلداری کشور گفت: صنعت هتلداری وابسته به عوامل متعددی از جمله موضوعات سیاسی و اقتصادی است و هرچه به سمت شرایط بحرانی پیش برویم، کاهش تقاضا رخ می دهد.

وی،اضافه کرد: اکنون نیز بسیاری از مدیران و وزرا به کارمندان خود توصیه می کنند که جلسات و گردهمایی ها را کاهش داده یا از مهمان سراهای داخلی استفاده کنند.

مدیرعامل گروه هتل های هما با تاکید بر افزایش یافتن هزینه ها بیان کرد: با وجود اینکه هزینه ها افزایش پیدا کرده  اما هتل ها به گونه ای با افزایش خدمات سعی می کنند درصد اشغال را بالا ببرند و این هرینه ها را جبران کنند.

او گفت:صنعت هتلداری کشورجدی گرفته خواهد شد به شرطی که شرایط مساعد باشد و سال 1393 را میتوان بهترین وضعیت در هتل ها و بیشترین درصد اشغال گردشگران و مهمانان خارجی دانست  اما اکنون مراودات خارجی به پایین ترین سطح خود رسیده است.

خیامیان افزود: باید خدمات و به طور کلی این صنعت را حفظ کرد تا بتوان  از شرایط بحرانی عبور کرد  هم چنین همکاری با شستا و بازار جدیدی که از سازمان تامین اجتماعی کسب کرده ایم، باعث شده است در سال 1397 شرایط گروه هتل های هما مناسب باشد اما این به معنی افزایش سودآوری نیست.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هتل قیمت هتل هتل هما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در جریان معاملات امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۲۸ (دو هزار و سیصد و بیست و هشت) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۹۰،۵۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۶۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۲۱۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست و ده هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

قیمت یورو مبادله‌ای امروز

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۴۹۱ (چهل و هفت هزار و چهارصد و نود و یک) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۱.۶۶ درصدی، از ۷۶،۷۵۰ (هفتاد و شش هزار و هفتصد و پنجاه) تومان به ۷۸،۰۵۰ (هفتاد و هشت هزار و پنجاه) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله‌ای بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۱۲،۰۶۶ (دوازده هزار و شصت و شش) تومان معامله شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۲۰ (یک هزار و نهصد و بیست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۱.۵۳ درصدی، از ۴۴،۸۵۰ (چهل و چهار هزار و هشتصد و پنجاه) تومان به ۴۵،۵۵۰ (چهل و پنج هزار و پانصد و پنجاه) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۳۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۷۰۰ (چهل هزار و هفتصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۴۷ (چهل و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱،۹۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۴۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۰۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون) تومان قیمت خورد.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد