Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید با اشاره به رشد قابل توجه حضور شرکت ها در دومین نمایشگاه گردشگری ماجراجویانه گفت:سال گذشته دور نخست این نمایشگاه با حضور ۴۳ شرکت برگزار شد ولی امسال به ۶۳ شرکت افزایش یافته است.

به گزارش امتداد،علیرضا پیله ور، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید با اشاره به آغاز به کار دومین نمایشگاه آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته که از صبح امروز در محل برج میلاد تهران درحال برگزاری است، گفت: علیرضا پیله‌ور گفت: ۶۳ شرکت در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۵ شرکت نمایندگی کالاهای خارجی دارند و مابقی تولیدکننده داخلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نسبت به سال گذشته از نظر تعداد مشارکت‌کنندگان و فضای کمی نمایشگاه افزایش قابل توجهی داشته‌ایم.                                               وی با بیان اینکه بخش عمده ای از کالاهایی که در این صنعت وجود دارند در گذشته از خارج وارد می شده است، گفت: اکنون شرایط به گونه ای تغییر یافته است که تولیدکنندگان توانایی در این حوزه حضور دارند و با تولیدات کیفی به سمت توسعه صادرات درحال حرکت هستند.
وی با اشاره به اشتغال بالای تولید در این بخش گفت: این تولیدکنندگان با رونق و توسعه فعالیت خود موجب شده اند تا گردشگری تبدیل به صنعتی رو به رشد در کشور شود و اشتغال مناسبی هم در این حوزه به وجود آید ضمن آنکه گردشگر خارجی زیادی از این ناحیه به کشورجذب شده اند که به معنای ارزآوری و درآمد ارزی مناسب از ناحیه گردشگری ماجراجویانه به کشور است.                                                                         مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید و برگزارکننده نمایشگاه آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته تصریح کرد: سال گذشته اولین دوره برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۳ تا ۲۷ مهرماه با مجوز معاونت میراث فرهنگی وقت اجرا شد و امسال نیز این رویداد با مجوز سازمان توسعه تجارت دومین دوره آن در حال برگزاری است. برخی شرکت‌ها تولیدکننده و برخی ها نیز واردکننده هستند و در ۳ حوزه تفریحات زمینی، تفریحات آبی و تفریحات هوایی محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول

سخنگوی شهرداری شیراز از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز به مناسبت «هفته شیراز» در دانشگاه هانکوک سئول کره جنوبی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با گرامیداشت هفته شیراز اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز در دانشگاه مطالعات و زبان‌های خارجی سئول که از بزرگترین دانشگاه‌های مطالعات خارجی جهان است، برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه، بیست‌وچهارم اردیبهشت سال‌جاری با حمایت و همراهی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و گروه زبان فارسی و ایران‌شناسی دانشگاه هانکوک کره برپا می‌شود و پذیرای دانشجویان و سایر بازدیدکنندگان علاقه‌مند خواهد بود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به جایگاه شیراز به‌عنوان شهر جهانی صنایع دستی، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه مدیریت شهری و هم‌افزایی و تعامل سایر دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد اقدامات گسترده‌تری در زمینه معرفی توانمندی هنرمندان صنایع‌دستی شیراز باشیم.

جاویدی تصریح کرد: در این نمایشگاه همچنین عکس‌هایی از جاذبه‌های شهر شیراز نظیر حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی و ارگ کریم‌خان اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه، زادگاه آموزش زبان‌های خارجی در کره جنوبی محسوب می‌شود، اضافه کرد: اکنون بیش از ۴۵ زبان خارجی در این دانشگاه تدریس می‌شود و بیش از ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مطالعات علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از بیست‌وچهارم تا بیست‌وهشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ دایر خواهد بود.

کد خبر 749742

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم