Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی از اختصاص مهلت مجدد برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب هیات علمی در برخی رشته‌ها خبر داد و گفت: این امکان برای دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم هماهنگی از سامانه جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم حذف شده بود، مجددا فراهم می‌شود.

دکتر محمدرضا رضوان طلب در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب با اشاره به ارائه تسهیلات ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب اعضای هیأت علمی،‌اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از اعلام نیازهای دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم هماهنگی از سامانه جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم حذف شده بود بنابراین در فرصت تمدید مهلت ثبت نام مجددا این اعلام نیازها فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد:  متقاضیان عضویت هیأت علمی به ویژه در رشته های رشته های مدیریت"مدیریت صنعتی"، " مدیریت کار آفرینی"، " نقاشی"، " ارتباط تصویری"، "تصویرسازی"، "روانشناسی(روان‌شناسی سلامت)، "روان شناسی(روان‌سنجی) و ...می‌توانند مجددا ضمن مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات خود را به روزرسانی کنند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تاکید کرد: همچنین فرصت ویرایش اطلاعات و تغییر اولویت ها برای افرادی که قبل ثبت نام انجام داده اند تا فردا دهم مهر مله تمدید شده است و افرادی که در مهلت اولیه فراخوان ثبت نام کرده می توانند با توجه به ظرفیت‌هایی که اخیرا در سایت ثبت شده است، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرایط استخدام هیات علمی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان