Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:21:30 GMT

افتتاحیه پیش‌دبستانی مؤسسه احسن‌‌الحدیث

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۹۹۱۸

افتتاحیه پیش‌دبستانی مؤسسه احسن‌‌الحدیث

به گزارش ایکنا؛ آیین افتتاحیه دوره پیش‌دبستانی یک و دو مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت احسن‌الحدیث تهران، فردا، 10 مهرماه در مؤسسه برگزار می‌شود. این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط یکی از نوآموزان آغاز و سپس دکلمه‌خوانی توسط خردسالان انجام می‌شود.

بخش دیگر این مراسم، تشریح روند فعالیت پیش‌دبستانی و برنامه‌ها و آیین‌نامه‌های انضباطی توسط سعیده رقیمی، مدیر مهد و پیش‌دبستانی احسن‌الحدیث و آشنایی با والدین، کاشت نهال توسط هر قرآن‌آموز در آغازین روز تحصیلش در پیش‌دبستانی و هم‌خوانی، اهدای جوایز به قرآن‌آموزان و قرائت دعای پایانی از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، در مقطع پیش‌دبستانی روخوانی قرآن با روش استاد احمدرضا محسنی، واحد کار معرفی ارزش‌ها و مهارت‌های زندگی، خلاقیت در کنار سرفصل‌های اصلی چون علوم، ریاضی و ... آموزش داده می‌شود. همچنین امسال نیز مشاوره تخصصی کودک در قالب‌ کارگاه‌هایی برگزار خواهد شد.

همچنین از فعالیت مهد مؤسسه احسن‌الحدیث حدود 12 سال و از فعالیت پیش‌دبستانی حدود هشت سال می‌گذرد و در حال حاضر 30 نفر در مقطع پیش‌دبستانی مشغول به قرآن‌آموزی هستند.

والدین علاقه‌مند به ثبت‌ نام فرزندانشان می‌توانند به مؤسسه احسن‌الحدیث واقع در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان صفای شرقی، پلاک 497 مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 33326141-33326140 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مؤسسات قرآنی قرآن فعالیت های قرآنی احسن الحدیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی قبل با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران سخنرانی خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟