Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش ملکی فر روز سه شنبه در آئین اختتامیه گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد، در صندوق نوآوری و شکوفایی، رسالت این صندوق را علاوه بر تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، به هم‌رسانی این شرکت‌ها به شرکت‌های بزرگ صنعتی ذکر کرد.
وی اظهار داشت: در این رویداد حدود ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه توانمندی‌ها و نیازهای فناورانه صنعت فولاد حضور داشته و ۲۵ شرکت بزرگ فولاد نیز نیازهای فناورانه خود را ارایه و با شرکت‌های دانش بنیان تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به استقبال زیاد فعالان صنعت فولاد برای شرکت در این گردهمایی سه روزه گفت: در این رویداد بیش از ۸۲۰ فناور ثبت نام کردند که ۷۰ نفر نیز از دیگر سازمان ها و نهادها حضور داشتند.
وی افزود: در واقع تفاوت این نمایشگاه آن است که صندوق تلاش می کند بخش‌های فنی شرکت‌ها را در این نشست‌ها حاضر کند تا با شرکت‌های دانش بنیان به گفت‌ و گو بپردازند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه با اشاره به پرداخت ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان حوزه فولاد، از دیگر شرکت ها دعوت کرد درخواست تشکیل جلسه میز پذیرش را به صندوق نوآوری ارائه کنند.
وی همچنین با تصریح اینکه در گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد ۳۰۵ ارائه نیاز فناورانه، ۲ ارائه توانمندی های فناورانه صنعت فولاد، ۳۵۸ جلسه B۲B برگزار شد افزود: در این رویداد همچنین از سه محصول دانش بنیان که به تولید صنعتی رسیده بود، رونمایی شد.

یاتاقان‌های سه لایه، دستگاه کوانتوکتر بر پایه آهن، مس و آلومینیوم و خدمات آزمایشگاهی آنالیز مواد معدنی سه محصول دانش بنیانی است که امروز رونمایی شد.

گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد، از هفتم مهرماه به مدت سه روز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فناکمال حمنی، که در راس یک هیئت تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی قسمت تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای فناوری ، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی‌ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری‌ها با ایران جزم کرد. به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

 

وی ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاورد‌های ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی امید. تاکنون فناوری ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این فناوی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

وی اضافه کرد: به گفته مسئولین هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است و این امر نشاندهنده قدرت ایرانی است.

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی