Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، نورالله اسعدی در خصوص خبر غرق‌ شدن یک زائر ایرانی در شط‌العرب در سمت عراق رودخانه اروند گفت: در حال حاضر هیچ تردد شناور مسافری بین بنادر خرمشهر و بصره نداریم هر چند که در سال‌های گذشته کشتی‌های مسافری، زائران ایرانی را به بندر بصره منتقل می‌کردند اما در حال حاضر این شناورها فعالیتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر در پاسخ به این پرسش که آیا مسافران قایقی که یکی از سرنشینان آن غرق شده، به صورت غیرقانونی به عراق عزیمت کرده‌اند؟ تصریح کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم ضمن اینکه بندر خرمشهر به بصره، لنج مسافری نداشته و صرفاً کشتی مسافری دارد که بر اساس استانداردهای تعیین شده، اقدام به جابجایی مسافر می کند اما در ماه‌های اخیر، خط مسافری خرمشهر به بصره غیرفعال است و تنها خط مسافری خرمشهر ـ کویت اقدام به جابجایی مسافران می‌کند.

گفتنی است رسانه های عراقی دقایقی قبل اعلام کردند یک قایق به هنگام انتقال زائران ایرانی از شط العرب دچار حادثه شده که در این میان یک زائر ایرانی غرق شده و سه نفر دیگر مصدوم شده اند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اربعین 98 سازمان بنادر و دریانوردی بندر خرمشهر شناور مسافری بصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد