Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:52:19 GMT

کلوپ: آلیسون 100 درصد به منچستریونایتد می رسد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۰۴۹۷

کلوپ: آلیسون 100 درصد به منچستریونایتد می رسد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خبر خوشحال کننده ای به هواداران لیورپول در مورد آلیسون بکر داد.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول با اعلام خبری خوش برای  هواداران این تیم گفت تقریبا آماده بازگشت به میادین است و به زودی درون دروازه لیورپول خواهد ایستاد.

او  از روز 9 آگوست(هفته اول لیگ برتر) و بازی لیورپول و نوریچ که مجبور شد لنگ لنگان زمین را ترک کند، تاکنون دیگر برای این تیم به میدان نرفته و در بازی‌های اخیر آدریان، دروازه‌بانی که لیورپول تابستان به خدمت گرفت به جای او درون دروازه ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول در 7 بازی متوالی لیگ برتر توانسته پیروز شود ولی در لیگ قهرمانان اولین بازی خود برابر ناپولی را واگذار کرد و فردا باید به مصاف سالزبورگ برود.

 

 

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد وضعیت آلیسون بکر گفت:« یک چیز نظر خود آلیسون است و دیگری نظر پزشکان. تیم پزشکی ما در مورد آلیسون محتاط است چرا که مصدومیت او جدی بود. دوست ندارم در مورد آلیسون ریسک کنم و  باید کمی احتیاط کنیم. او هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده و قطعا به بازی فردا نخواهد رسید و شاید به بازی شنبه مقابل لستر هم نرسد ولی 100 درصد برای بازی برابر منچستریونایتد(28 مهر) آماده خواهد بود.»

 

کلوپ در مورد شرایط جوئل ماتیپ مدافع تیمش که در جریان بازی شنبه مقابل شفیلدیونایتد مصدوم شد نیز گفت:« ماتیپ یک آسیب دیدگی جزئی دارد و برای بازی فردا در برنامه من جایی ندارد. او به بازی با لستر هم نخواهد رسید. به غیر از ماتیپ، آلیسون و شقیری، دیگر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند و در دسترس هستند.»

 

 

 

آلیسون بکر یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلیسون بکر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بحث درباره جانشینی یورگن کلوپ ‏در لیورپول داغ شده، تا کنون از آرنه اسلات، روبن آموریم و روبرتو ‏دی‌زربی به عنوان گزینه‌های اصلی یاد شده است. ‏

اما دتمار هامان، ستاره سابق قرمزها، پیشنهاد عجیبی به مدیران ‏باشگاه ارائه داد: ژوزه مورینیو. هامان می‌گوید تنها کسی که از عنوان ‏ترسناک "لیورپولِ بعد از کلوپ" نمی‌ترسد و می‌تواند لیورپول را ‏همچنان تیمی برنده نگه دارد تنها و تنها ژوزه مورینیو است. ‏

یورگن کلوپ نزدیک به 9 سال هدایت لیورپول را بر عهده داشته و نه ‏تنها برای هواداران این تیم بلکه برای همه فوتبال‌دوست‌ها تصور ‏لیورپول بدون کلوپ دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که ‏به نظر می‌رسد کمتر مربی‌ای حاضر است فصل آینده روی نیمکتی ‏بنشیند که تا کنون نیمکت یورگن کلوپ بوده است. ‏

دتمار هامان در مصاحبه با سایت گل در این باره گفت:" مورینیو برای ‏کوتاه‌مدت مربی ایده‌آل لیورپول است. من عاشق مورینیو هستم و ‏همه می‌دانیم که (جانشین کلوپ بودن) او را نخواهد ترساند. ولی ‏خیلی مربی‌ها هستند که اسم نیاورم بهتر است، آنها می‌گویند ‏مربی‌گری در لیورپول شغل رویایی من است ولی جانشین کلوپ ‏شدن غیرممکن است. این را در یونایتد و دوران بعد از فرگوسن هم ‏دیدیم. هر چه بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم تنها کسی که می‌تواند ‏لیورپول را در همین سطح نگه دارد مورینیو است". ‏

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏