Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:08:55 GMT

رسمی؛ نوراللهی با پرسپولیس تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۰۹۹۵

رسمی؛ نوراللهی با پرسپولیس تمدید کرد

احمد نوراللهی ستاره تیم پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی هافبک دفاعی سرخپوشان در دو فصل اخیر یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده و نشان داده که می‌تواند برای این تیم ثمربخش ظاهر شود. او در لیگ نوزدهم پس از مصدومیت کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و تا اینجای کار نمایش های خوبی را از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که پیش از شروع فصل پیشنهادات اروپایی از کشورهای مختلف به این بازیکن رسید و حتی زمزمه جدایی او نیز وجود داشت اما در نهایت نوراللهی تصمیم گرفت لیگ نوزدهم را با پیراهن پرسپولیس سپری کند و حالا وی قراردادش را با این تیم تمدید هم کرده است.

 

نوراللهی امروز با حضور در باشگاه و دیدار با محمدحسن انصاری فرد، پای برگه قراردادی را امضا کرد که به نقل از سایت رسمی سرخ ها، تا فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ او را در تیم پرسپولیس ماندگار می‌کند.

 

وی هم اکنون پس از سیدجلال‌ حسینی، حسین ماهینی و امید عالیشاه کاپیتان تیم کالدرون محسوب می‌شود و شاید فصل آینده در بازی های بیشتری بازوبند را در اختیار داشته باشد.

 

هافبک دفاعی قرمزها در لیگ چهاردهم و با نظر علی دایی به پرسپولیس پیوست. او تنها در یک مقطع کوتاه به دلیل سربازی از این تیم دور ماند و حالا پنجمین سال بازی با پیراهن پرسپولیس را از سر می‌گذارند. نوراللهی در این سال ها بازی به عنوان هافبک دفاعی، هافبک راست و هافبک میانی را تجربه کرده و با ویژگی های اخلاقی اش، یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه به شمار می‌رود.


البته باید دید سرانجام این تمدید قرارداد چه خواهد بود و به چه شکلی اجرا می‌شود. در سال های اخیر بازیکنان زیادی با مدیران عامل عکس یادگاری گرفتند و خبر تمدیدشان منتشر شد اما در نهایت با بندهای خاص، موفق شدند از تیم جدا شوند یا دوباره پای میز مذاکره بنشینند.

پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398 احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398 احمد نورالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!