Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:32:05 GMT

قضاوت مجدد داور جنجالی برای شهر خودرو و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۱۱۷۲

قضاوت مجدد داور جنجالی برای شهر خودرو و پرسپولیس

بدون تردید در کنار شهرآورد اصفهان، حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر جدال دو تیم بالانشین شهر خودروی مشهد و پرسپولیس خواهد بود. دو تیم مدعی که باید در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر بروند.

طبق اعلام کمیته داوران، پیام حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. داور ۳۳ ساله همدانی در حالی باید داوری این بازی را انجام دهد که فصل گذشته نیز در چارچوب هفته نخست بازی این دوتیم در مشهد را سوت زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که حواشی فوق‌العاده زیادی داشت. در دقیقه چهار علی علیپور یک خطای خطرناک بر روی علی نعمتی انجام داد. خطایی که کارشناسان داوری معتقد بودند مهاجم پرسپولیس باید از زمین اخراج می‌شد ولی حیدری این کار را انجام نداد. چهار دقیقه بعد علیپور، پنالتی که سیامک نعمتی گرفته بود را تبدیل به گل کرد و سرخپوشان با همان یک گل موفق شدند لیگ را با بردی ارزشمند در خارج از خانه شروع کنند. پس از پایان مسابقه مسئولان باشگاه مشهدی به شدت نسبت به قضاوت حیدری اعتراض داشتند.

حالا پیام حیدری بعد از حدود یک سال و سه ماه بار دیگر قضاوت این مسابقه حساس را بر عهده خواهد داشت. در جو پرفشار کنونی باید دید او و همکارانش چگونه از پس قضاوت این بازی برمی‌آیند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر علی علیپور پیام حیدری کمیته داوران شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان از کمیته داوران خواست داور دیدار این تیم مقابل سپاهان، تغییر کند.

استقلال خوزستان که اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر کدام از بازی های باقی مانده برای این تیم حکم یک فینال جهت کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ را دارد، پس از اعلام حسن اکرمی به عنوان داور بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان، طی نامه‌ای به کمیته داوران خواستار تغییر این داور شده است.

یه گزارش ایسنا، باشگاه استقلال خوزستان در نامه ای خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، در خواست داشته است که باتوجه به تعیین داور مسابقه بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان و نظر به سوابق قضاوت اکرمی در بازی های این باشگاه در سنوات گذشته و مشکلات فی ما بین شکل گرفته، باتوجه به حساسیت های جدول لیگ برتر، در خصوص تعیین داور این دیدار تجدیدنظر شود.

پیش از این نیز استقلال خوزستان در سال های گذشته به قضاوت اکرمی اعتراض داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد