Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:54:44 GMT

لئو ششمین نام محبوب برای کاتالان ها

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۱۲۹۴

لئو ششمین نام محبوب برای کاتالان ها

محبوبیت لیونل مسی در بارسلونا و ایالت کاتالونیا سال به سال رشد بیشتری پیدا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، لیونل مسی بدون شک بزرگترین فوتبالیبست تاریخ باشگاه بارسلونا است. فوق ستاره ای که فوتبالش را در سطح اول دنیا از سال 2005 با بارسا شروع کرد و در طی این سال ها با ثبت رکوردهای متوال خود را با فاصله به بهترین و بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در بارسا به پنج توپ طلا و یک عنوان دبست فیفا دست یافته و 6 کفش طلا نیز در ویترین افتخاراتش دارد. در اینکه  مسی محبوب ترین فوتبالیست در کاتالونیا است، شکی نیست و گستره محبوبیت او به حدی است که بسیاری از کاتالان ها در سال های اخیر نام فرزند پسر خود را لئو گذاشته اند.

 

 

 

 

طبق آمار منتشر شده از سوی موسسه "Statistical Institute of Catalonia"، در سال 2018 نام لئوریال ششمین نام محبوب کاتالان ها بوده است. این آمار نسبت به سال 2017 که لئو دهمین نام پسر محبوب در میان مردم کاتالونیا بود، رشد قابل توجهی داشته است.

با لحاظ کردن نام متولدین دختر در سال 2018، لئو دهمین نام محبوب در کاتالونیا است. سال گذشته 32408 پسر در کاتالونیا متولد شدند و 459 تای آنها لئو نام گذاری شدند؛ یعنی 1.4 درصد. فقط در شهر بارسلونا 6677 پسر در سال 2018 متولد شدند که نام 383 تای آنها یعنی 5.7 درصدشان لئو انتخاب شد.

به نظر می رسد سال 2019 تعداد پسرهایی که لئو نامگذاری می شوند، بیشتر از سال گذشته نیز باشد.

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • بحران در کاتالان
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است