Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقه عصر امروز /سه‌شنبه/ و در مرحله چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خاتم الانبیا (ص) بوکان برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری ماهشهر توانست با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را شکست دهد.

در این دیدار در دقیقه ۶۶ «فرشید طوری» تیم سردار را پیش انداخت اما سپس در دقایق پایانی بازی «علی چراغی» بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار در وقت‌های تلف‌شده پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واپسین دقایق بازی، علی چراغی باز هم در دقیقه ۱۱۵ برای تیم مهمان گلزنی کرد تا بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک شهرداری ماهشهر خاتمه پیدا کند و در نهایت چهره آخرین تیم حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شود.

تیم سردار بوکان که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند در فصل گذشته با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده سازد و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

این تیم یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ تیم سردار در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تاسیس شده‌ است و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی سردار بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید حذف پرسپولیس و استقلال از جام‌حذفی باعث تأسف هواداران این دو تیم شده و کمی هم از وزن این تورنمنت کاسته باشد اما دست‌کم از یک منظر باید خدا را بابت این اتفاق شکر کنیم. چرا؟ اینکه بالاخره فصل آینده یک بازی سوپرجام خواهیم داشت! با توجه به اینکه به‌احتمال بسیار زیاد قهرمان لیگ برتر یکی از ۲تیم پرسپولیس یا استقلال است، طبیعتا امسال یک تیم نمی‌تواند به‌طور همزمان فاتح لیگ و حذفی شود.

در قانون بسیار عجیب و منحصربه‌فردی که مدیران فوتبال ایران تصویب کرده‌اند، اگر تیمی دبل کند به‌طور خودکار سوپرجام را هم خواهد برد؛ مثل شرایطی که فصل گذشته برای پرسپولیس به‌وجود آمد. حالا اما آقایان ناچار هستند برخلاف میل باطنی سوپرجام را برگزار کنند. شرمنده دیگر!

کد خبر 848884 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی