Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودی مقام با اشاره به شایعاتی در پرونده پتروشیمی مبنی بر اینکه بیان منجر به تحت فشار قرار گرفتن دادگاه برای انحراف در روند پرونده گفت: سبحانی در پرونده پتروشیمی متهم نیست، اما این فرد به همراه افرادی دیگر در تحقیقات مقدماتی در مظان اتهام بوده است.

  قاضی مسعودی مقام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به شایعاتی در پرونده پتروشیمی مبنی بر اینکه بیان منجر به تحت فشار قرار گرفتن دادگاه برای انحراف در روند پرونده گفت: این فرد در پرونده پتروشیمی متهم نیست، اما این فرد به همراه افرادی دیگر در تحقیقات مقدماتی در مظان اتهام بوده است و پرونده اتهام این افراد همچنان نیز در دادسرا مفتوح است و دادگاه نیز جهت تکمیل سریعتر تحقیقات پرونده تذکرات لازم را داده است، اما تاکنون در خصوص موضوعات مفتوح، نظری اظهار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به دلیل عدم اظهار نظر دادسرا در خصوص اتهامات مفتوح در پرونده پتروشیمی، دادگاه خود تحقیقات لازم را انجام داده است و خود در حال تکمیل تحقیقات لازم درباره متهمین پرونده که اتهامشان در دادگاه مطرح است، هستیم که البته این تحقیقات به نقاط پایانی خود رسیده است، اما متاسفانه تاکنون در رابطه با چند تن از متهمین اصلی پرونده شعبه مربوطه تصمیمی اتخاذ نکرده است.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به اتهامات مرجان شیخ الاسلامی گفت: متهمه مرجان شیخ اسلامی هم چنان متواری است و درکشور کانادا به سر می‌برد. وکلای ایشان مدارک و مستنداتی تسلیم دادگاه کرده‌اند که در حال بررسی مدارک هستیم.

وی افزود: در خصوص حضور متهمه در دادگاه، هیچ اطلاعی نداده‌اند و حتی با وجود اعلام ارائه مستقیم لوایح، این اتفاق صورت نگرفت و متهمه لوایح را نیز مستقیم ارائه نکرده‌اند.

قاضی رسیدگی به پرونده فساد در پتروشیمی و فساد در بانک سرمایه گفت: دادگاه رسیدگی لازم را انجام خواهد داد و طبق مقررات رای مقتضی را صادر خواهد کرد؛ تا میانه مهرماه منتظر تکمیل تحقیقات دادسرا، تنظیم و ارسال کیفرخواست هستیم، در غیر این صورت در رابطه با سایر متهمینی که بازداشت کرده ایم، تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاضی مسعودی مقام دادگاه پتروشیمی مرجان شیخ الاسلامی اخلالگران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام