Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفاری سامانی نقش کانون های مساجد در توسعه فرهنگ قرآنی را موثر دانست گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد یکی از عوامل توسعه فعالیت های قرآنی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «رضا صفاری سامانی» در جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی که با حضور اعضای فعال کانون در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد به منظور حضور کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از وظایف مهم مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان در ادامه جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد را یکی دیگر از وظایف مهم مسئولین کانون های فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: همکاری ارکان مسجد «امام جماعت، هیئت امنا، مسئول کانون و پایگاه بسیج» در برگزاری هرچه بهتر برنامه های فرهنگی هنری و قرآنی و حضور جوانان به مساجد تاثیر گزار است.

 

وی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری نور سامان در طول سال برنامه های متنوعی برگزار می کند ابراز کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت یکی از بزرگترین طرح های است که هرساله با استقبال گسترده نوجوانان و جوانان همراه بوده است.

 

صفاری سامانی گفت: با پایان یافتن طرح اوقات فراغت برنامه ریزی برای حضور نوجوانان و جوانان در سایر برنامه های فرهنگی هنری و قرآنی در دستور کار کانون فرهنگی هنری نور سامان قرار گرفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان با اشاره کلاس های آموزشی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان تصریح کرد: کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان هر هفته دوشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر سامان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد هفته دفاع مقدس زائران اربعین حسینی مجلس روزنامه کانون فرهنگی هنری نور فعالیت های قرآنی فعالیت های مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود