Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدام آستان امامزاده زینب (س) اصفهان در ۱۸ موکب، به شست‌وشوی لباس زائران اربعین حسینی می‌پردازند. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، خدام حرم امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر (ع) امسال نیز همچون سال‌های گذشته به خدمت‌رسانی ویژه و متفاوت خود به زائران اربعین حسینی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدام آستان این امامزاده عظیم الشأن با حضور در مسیر پیاده روی نجف به کربلا غبار از تن زائران حسینی زدوده و با شست‌وشوی لباس‌ها آنها را آماده ادامه این سفر معنوی می‌کنند.

مدیر موکب‌های شست‌وشوی وابسته به آستان حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: آستان مقدس حضرت زینب (س) در 18 موکب در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اقدام به شست‌وشوی البسه زائران می‌کند.

حجت‌الاسلام سید رسول نریمانی افزود: در سال گذشته افتخار خدمت به بیش از 120  هزار زائر را داشته‌ایم که پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به اینکه 36 دستگاه ماشین لباسشویی اضافه شده و به 96 دستگاه رسیده است، این تعداد به 180 هزار نفر هم برسد. همچنین 90 خادم نیز برای خدمت رسانی به زائران به مسیر پیاده‌روی اعزام خواهند شد.

میزبانی موکب آق‌امام آزادشهر از زائران اربعین با اسکان روزانه 1000 زائرموکب یحیی‌بن زید (ع) گنبدکاووس در کربلای معلی برپا می‌شودتوزیع 70 هزار بسته فرهنگی بین کودکان در موکب حضرت معصومه (س)

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این موکب‌ها از یازدهم مهر آغاز می‌شود، گفت: فعالیت این 18 موکب در قالب شست‌وشو، خشک کردن و اتو کردن لباس‌های آلوده زائران از ایران و اتباع دیگر انجام می‌شود که همه این فعالیت‌ها در حدود 30 دقیقه صورت می‌گیرد.

مدیر موکب‌های شست‌وشوی وابسته به آستان حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع)  اضافه کرد: همه دستگاه‌های اتو و لباسشویی کالاهای ساخت ایران هستند که توسط بانیان برای آستان حرم حضرت زینب(س) تهیه شده‌اند. آستان مقدس حرم حضرت زینب(س) برای سومین سال است که اقدام به انجام این کار در جهت رفاه حال زائران می‌کند و به جز 36 دستگاهی که به تازگی خریداری شده، همه دستگاه‌ها از سال‌های قبل تهیه شده و به همین دلیل از لحاظ سنگینی هزینه‌ها مشکل خاصی نداشتیم.

انتهای پیام/ز/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی