Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل موتور جستجوی خود را گونه‌ای تنظیم خواهد کرد که صفحات مرتبط با اخبار دست‌اول و اصلی در صدر جدول جستجوی اخبار قرار بگیرند. گوگل موتور جستجوی خود را گونه‌ای تنظیم خواهد کرد که صفحات مرتبط با اخبار دست‌اول و اصلی در صدر جدول جستجوی اخبار قرار بگیرند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، گوگل به‌تازگی موتور جستجوی خود را به‌گونه‌ای تنظیم کرده است که کاربران در جستجوی اخبار در مدت‌زمان طولانی‌تر با دسته‌بندی‌های خبری بیشتری مواجه بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک مدیر اجرایی گوگل در پستی اعلام کرد که این کار باعث می‌شود که گزارش‌های اصلی در بالای فهرست جستجو قرار بگیرند.
 
ریچارد گرینگاس به‌عنوان معاون اخبار گوگل در این رابطه بیان کرد که این غول جستجو می‌خواهد درک عمیق‌تری از جوامع در حال تغییر افراد و مکالماتی که در اطراف کاربران انجام می‌شود را به آنها ارائه کند.
گرینگاس با اشاره به اینکه روزنامه‌نگاری باکیفیت در سیلاب دائمی اطلاعات جدید اینترنت نیاز به کمک دارد اظهار کرد که دستورالعمل‌های مربوط به جستجوی سایت با یک دستورالعمل برای استفاده از بالاترین رتبه برای گزارش‌های اصلی اخبار به‌روز شده‌اند.
     
این رتبه‌بندی به گزارش‌های اصلی اعطا می‌شوند که حاوی اطلاعاتی باشند که در مقاله دیگری فاش نشده‌اند.
گزارش دهی اصیل، عمیق و تحقیقاتی نیازمند درجات بالایی از مهارت، زمان و تلاش است.
اکنون به رأی‌دهندگان جستجوی سایت نیز دستور داده می‌شود که اعتبار یک سایت خبری را در نظر بگیرند. این اعتبار ممکن است با سابقه گزارشگری باکیفیت یا دریافت جوایز معتبر مانند جایزه پولیتزر بهبود یابد.
 
این اقدام بیش از یک سال پس‌ازآن انجام می‌شود که دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده بدون هیچ‌گونه مدرکی گوگل را به تقلب در نتایج جستجوی اخبار مرتبط با او محکوم کرد. علاوه بر این ترامپ در ماه گذشته سوندار پیچای به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی گوگل را به تقلب در انتخابات 2020 محکوم کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • آخرین خبرها از دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض است | گزارش همشهری از وضعیت عقاب طلایی ایران
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!