Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکسپرس نیوز، نیروی دریایی ارتش پاکستان ضمن انجام عملیاتی موفق شد جان تمامی سرنشینان یک کشتی ایرانی را که در آب‌های آزاد دچار مشکل شده بود نجات دهد.

گزارش‌ها حاکی است این کشتی حامل 9 ماهیگیر بود که از 12 روز پیش در آب‌های آزاد دچار مشکل شده بودند و به‌دلیل کمبود آب و آذوقه وضعیتی وخیم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام ارتش پاکستان این کشتی ایرانی 240 مایل دریایی دورتر از بندر گوادر پاکستان دچار حادثه شده بود و نظامیان پاکستانی با عملیاتی تمام سرنشینان را به محلی امن منتقل و ضروریات آنها را تأمین کردند.

سرنشینان کشتی واحدی نیز ضمن قدردانی از نیروی دریایی ارتش پاکستان این گونه اقدامات را تلاش مثبتی برای بهتر شدن روابط دوستانه دو کشور قلمداد کردند.

نیروی دریایی پاکستان پیش از این نیز با انجام عملیات ماهیگیران ایرانی را که در آب‌های آزاد دچار حادثه شده بودند نجات داده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی اظهار داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت