Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:47:36 GMT

پیتر بُس: تجربه بیشتر یوونتوس دلیل پیروزی‌اش بود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۶۹۴۱

پیتر بُس: تجربه بیشتر یوونتوس دلیل پیروزی‌اش بود

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن پس از باخت شاگردانش در خانه یوونتوس به بالاتر بودن تجربه حریف اذعان کرد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر بُس سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن پس از باخت 3 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در تورین، تجربه بیشتر حریف را دلیل پیروزی آسان این تیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورکوزن با وجود تملک توپ 58 درصدی در نیمه اول، نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه یوونتوس شلیک کند.

بُس در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: این باخت از آن باخت‌هایی بود که هیچ حرف و حدیثی در آن نیست. در نیمه اول ما کارمان را خوب انجام دادیم اما هیچ موقعیت گلزنی نداشتیم. یک اشتباه در فاز بازیسازی در خط دفاعی هم سبب شد که گل اول را دریافت کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی خیره‌کننده بایرن مونیخ در خانه فینالیست فصل گذشته/ برتری پاری‌سن‌ژرمن و من‌سیتی در شب پیروزی آسان یووه و اتلتیکو

سرمربی سابق بوروسیا دورتموند افزود: بعد از دریافت گل اول تفاوت دو تیمی که یکی از آنها کوله‌باری از تجربه برای بازی در لیگ قهرمانان دارد و دیگری کم‌تجربه بود را دیدیم. برای شکست دادن تیمی مانند یوونتوس داشتن تجربه فاکتوری بسیار مهم است که تیم ما امشب از آن بی‌بهره بود.

بازی بعدی تیم فوتبال بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا سی‌ام مهر در خانه اتلتیکومادرید است و برای امیدوار ماندن به حداقل کسب سهمیه بازی در لیگ اروپا به کسب امتیاز در آن بازی نیاز دارد. نماینده آلمان در بازی اول خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا هم در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب لکوموتیو مسکو شده بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بایرلورکوزن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بایرلورکوزن لیگ قهرمانان اروپا بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل مسابقات قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دِ آدلارشورست به مصاف تیم رده هشتمی گو اهد ایگلز رفت.

تیم فاینورد که در چهار ماه و نیم گذشته هیچ شکستی در رقابت‌های داخلی فوتبال هلند نداشته و آخرین باخت خود را در هفته چهاردهم لیگ اردیویسه مقابل آیندهوون متحمل شده بود، در جدال با ایگلز هم توانست این روند درخشان را ادامه بدهد و برای چهارمین بازی پیاپی به برتری پُر گل دست پیدا کند.

یاران جهانبخش که در نیمه نخست به پیروزی دو بر یک گو اهد ایگلز رسیده بودند، در نیمه دوم هم توسط آیاسه اوئدا، ستاره ژاپنی خود به سومین گل دست پیدا کردند تا برتری خود را در این بازی خارج از خانه قطعی کنند.

تیم فاینورد با کسب پیروزی 3 بر یک در زمین گو اهد ایگلز که بیست و سومین بردشان در لیگ اردیویسه هلند بود، 75 امتیازی شد و با توجه به باقی ماندن سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها و فاصله 12 امتیازی با توئنته رده سومی، صعودش به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را قطعی کرد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 85 دیدار مقابل ایگلز وارد زمین شد و علاوه بر دو نفوذ از سمت چپ زمین، یک شوت هم در دقیقه 2+90 از پشت محوطه جریمه زد که توپ در دستان گلر حریف جای گرفت.

جهانبخش در شرایطی سیزدهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و همراه تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد که امیدوار است برخلاف اخبار هفته‌های اخیر مبنی بر جدایی، سال آینده هم در این باشگاه بماند.

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم