Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ماشااله نعمتی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی فشارهای مضاعف سیاسی، اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای را بر کشور وارد کرده‌اند که می‌بایست مواظب باشیم عده ای ناآگاهانه بلندگوی تبلیغاتی دشمن جهت تضعیف افکار عمومی و جامعه نشوند.

وی اضافه کرد: مخالف نقد منصفانه نیستیم و از آن استقبال می کنیم همچنین مدیر ارشد استان همواره برای این موضوع تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان ادامه داد: باید مراقب باشیم تا بلندگوی تبلیغاتی دشمنان نشویم و باید اقدامات دولت را از دستگاه های اجرایی اخذ کنیم و به مردم معرفی شود.

جلسات شورای اطلاع رسانی همواره با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود


رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: نظارت و هماهنگی بین دستگاهی از اهداف شورا می باشد و دستگاه های اجرایی عضو کمیته باید اخبار و عملکرد خود را به دبیران این کمیته ارسال کنند.

وی بیان کرد: در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها باید از افراد متخصص استفاده تا بتوان اقدامات شایسته دستگاه های اجرایی معرفی شود.

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان ادامه داد: بعد از پایان ماه صفر جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک جشنواره بزرگ ملی با حضور همه اقوام ایرانی و هچنین یک همایش با حضور همه‌ی اقوام لرستانی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی با هدف ایجاد اتحاد، وحدت، همدلی و هم‌گرایی بین قومیت‌ها در ۶ماهه دوم سال‌جاری برگزار خواهد شد.

نعمتی افزود: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و تشکیل و برگزاری شورای اطلاع رسانی مدنظر استاندار محترم می باشد و باید برای سربلندی استان تلاش کنیم.

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی استان در پایان گفت: رعایت قانون و بی طرفی مجریان در انتخابات باید مدنظر باشد همپنین باید از ظرفیت کارگران در زمینه های محتلف استفاده کنیم و نباید توان آنها را نادیده بگیریم چراکه در انتخابات می تواند نقش پررنگ را برای حضور مردم ایفا کند.

46

کد خبر 1306140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای عالی اطلاع رسانی خبرنگار احزاب سیاسی انقلاب اسلامی ایران تاثیر رسانه ها استان لرستان باشگاه پرسپولیس اربعین حسن روحانی باشگاه استقلال پیاده روی اربعین استان البرز ایالات متحده آمریکا عربستان ایران و عربستان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو قابل تقدیر است و خواستار اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های فصلی، فصل بهار و مخاطرات طبیعی ناشی از آن، اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند از بروز خطرات بیشتر جلوگیری کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو، افزود: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر برای مراقبت از باغات و مزارع ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش ضریب تمهیدات و اقدامات از سوی دستگاه‌ها و متولیان مربوطه، ادامه داد: این بارش‌ها با توجه به خطرات احتمالی که می‌تواند برای دام و احشام ایجاد کند، لازم است هشدارها به‌موقع اعلام و رعایت شود.

میرجعفریان با اشاره به آغاز کوچ عشایر، بیان کرد: امور عشایر و جهاد کشاورزی باید عشایر و دامداران روستایی را نسبت به رعایت نکات ایمنی و پرهیز از عبورهای طولی در مسیل‌ها آگاه‌سازی کنند.

وی با بیان لزوم تخلیه ابنیه‌ها و جلوگیری از تجمع آب در کانال‌ها و ورود جدی حوزه راهداری به این موضوع، تصریح کرد: مدیریت روان‌آب‌ها و جلوگیری از هدررفت آب بارندگی‌ها ضروری است که باید از سوی امور آب پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اجرای ۲۶ بند خاکی و طرح آب‌خوان توسط منابع طبیعی در سال جاری، ذخیره‌سازی سه میلیون مترمکعب آب در این طرح‌های خاکی را یادآور شد و گفت: این طرح‌ها علاوه بر کمک به ذخیره‌سازی میان‌مدت آب، از بروز خطراتی چون سیل نیز جلوگیری می‌کند.

میرجعفریان با تأکید بر ورود شهرداری‌ها و آب و فاضلاب برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها، اظهار کرد: پاک‌سازی جوی‌ها برای پیشگیری از آب‌گرفتگی ضروری است.

کد خبر 751122

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند