Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:33:39 GMT

افتتاح نخستین مدرسه یک روستا در حمیدیه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۲۰۵

افتتاح نخستین مدرسه یک روستا در حمیدیه

کریم سعیداوی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه  این مدرسه چهارشنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد،  بیان کرد: این دبستان چهار کلاسه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال ساخته و افتتاح شده است.

وی گفت: زمین این مدرسه توسط اهالی این روستا اهدا شده و این دبستان با امکانات و تجهیزات کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیداوی افزود: پیش از این روستای امامزاده سید شریف هیچگونه مدرسه ای نداشته و دانش‌آموزان برای تحصیل به روستاهای مجاور می رفتند و یا برخی از دانش آموزان ترک تحصیل می کردند.

جمعیت دانش آموزان روستای امامزاده سید شریف از توابع شهرستان حمیدیه ۵۰ نفر است.

شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان و در ۳۰ کیلومتری از اهواز مرکز خوزستان واقع است.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح حمیدیه مدرسه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان