Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی را در استان حجه به اجرا گذاشتند که در پی این عملیات شماری از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند. تاریخ انتشار: 10:59 - 10 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۸۵۵

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ یگان موشکی ارتش یمن عملیاتی را در استان حجه به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه المسیره، در این عملیات ۳ فروند موشک بالستیک زلزال ۱ به سمت محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه «حیران» شلیک شد.

همزمان با این عملیات، یگان توپخانه ارتش و کمته‌های مردمی یمن نیز محل تجمع مزدوران سعودی در حیران را با چند فروند خمپاره هدف قرار داد.

این عملیات مشترک خسارات و تلفات گسترده‌ای را به صفوف عناصر مزدور سعودی وارد کرده است.

یگان توپخانه ارتش یمن علاوه بر این، محل تجمع مزدوران سعودی را در منطقه «حرض» استان حجه هدف قرار داد.

در پی این عملیات شماری از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

طی روز‌های اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن جزئیات عملیات گسترده «نصر من الله» در استان نجران را منتشر کردند.

این عملیات خسارات و تلفات گسترده‌ای را برای مزدوران سعودی در پی داشته و علاوه بر انهدام بخش زیادی از تجهیزات و مهمات، تعداد زیادی از آن‌ها نیز به اسارت نیرو‌های یمنی در آمده‌اند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن نیروهای یمنی ارتش یمن یگان موشکی انصارالله مزدوران سعودی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟