Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:18:41 GMT

ژوائو فلیکس و شکستن رکورد آگوئرو

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۸۳۲

ژوائو فلیکس و شکستن رکورد آگوئرو

ژوائو فلیکس،ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، با گلزنی در بازی دیشب این تیم مقابل لوکوموتیو مسکو به جوان ترین گلزن تاریخ اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب موفق شد با گل های ژوائو فلیکس و توماس پارتی مقابل لوکوموتیو مسکو به پیروزی برسد.

 

 

فلیکس جوان با گلزنی در این بازی به یک رکورد جدید در تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید دست یافت و توانست با شکستن رکورد سرخیو آگوئرو به جوان ترین گلزن تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلیکس در تابستان با مبلغ 126 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. این جوان پرتغالی حالا به یک بازیکن محبوب در وندا متروپولیتانو تبدیل شده است.

 

او دیشب ودر بازی مقابل لوکوموتیو پس از گذشت سه دقیقه از نیمه دوم برای تیمش گلزنی کرد تا سومین گل خود را برای اتلتیکومادرید در فصل جدید به ثمر رسانده باشد.

 

فلیکس حالا و درحالی که 19 سال و 325 روز سن دارد به جوان ترین گلزن تاریخ اتلتیکومادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است.

 

 

این عنوان پیش از این در اختیار سرخیو آگوئرو بود که اولین گل خود با لباس اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل آیندهوون و در حالی به ثمر رسانده بود که 20 سال و 106 روز سن داشت.

 

البته آگوئرو در سن 18 سالگی به اتلتیکو پیوسته بود و آن موقع دومین فصل حضور او در این تیم مادریدی بود. دلیل این موضوع که آگوئرو تا آن زمان نتوانسته بود برای اتلتیکو در لیگ قهرمانان گلزنی کند، عدم حضور این تیم در این رقابت ها بوده است.

 

آگوئرو این گل را در بازی مقابل آیندهوون و پس از گذشت 9 دقیقه از زمان بازی به ثمر رسانده بود. او همچنین در این بازی در دقیقه 36 یک گل دیگر برای اتلتیکو زد تا این تیم در آن بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. او تا پایان رقابت های آن سال موفق شد 3 گل برای اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. البته لازم به ذکر است که اتلتیکو در آن سال در مرحله یک شانزدهم نهایی از رقابت ها حذف شده بود. اما طی سال های اخیر چیزهای زیادی تغییر کرده است و اتلتیکو مادرید هر ساله با دیگو سیمئونه یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود. همانطور که آن ها طی فصول گذشته دو بار و در سال های 2014 و 2016 به فینال این رقابت ها صعود کرده اند.

 

اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم

8 سال از نبرد رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (31.3MB)

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست