Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وریا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مدتها پیش با توجه به احتمال بازگشایی مرز خسروی و افزایش تردد زوار اربعین  برنامه ریزی های لازم در زمینه داروی مورد نیاز انجام شد.

وی افزود: در این راستا مکاتبات مختلف با بیمارستان های در طول مسیر پیاده روی اربعین اعم از بیمارستان حضرت ابوالفضل قصرشیرین، شهدای سرپل ذهاب و بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب و مابقی بیمارستان های شهرستان های کرمانشاه، صحنه و کنگاور به منظور براورد نیاز دارویی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزشهای مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین نیاز دارویی از واحد فوریتهای پزشکی که به صورت امداد جاده ای و خدمات پیش بیمارستانی ارائه خدمت می کند برآورد شد.

این مسئول با بیان اینکه از مرکز بهداشت استان هم که مراکز بهداشتی سرپایی طی مسیر پیاده روی را تحت پوشش دارد برآورد درخواست دارویی انجام گرفت، گفت: هماهنگی لازم با شرکتهای توزیع دارو در سطح استان انجام و بخش عمده ای از داروهای مورد نیاز به مراکز مذکور تحویل شد.

وی افزود: روز گذشته بازدیدی از بیمارستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین به عمل آمد و اطمینان یافتیم داروهای مورد نیاز با پیش بینی مازاد تحویل مراکز شده است.

رحیمی با بیان اینکه امیدواریم با پیش بینی های انجام شده مشکلی در زمینه تامین داروهای مورد نیاز اربعین ایجاد نشود، خاطرنشان کرد: ذخیره دارویی موجود علاوه بر ذخیره بیمارستانی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4734946

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 رحيمي دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی