Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:59:54 GMT

آرامش مطلوب نيازمند آرامش پايدار اجتماعي

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۸۱۰۵

آرامش مطلوب نيازمند آرامش پايدار اجتماعي

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه و جراید استانی گفت:آرامش مطلوب انسان ها نیازمند آرامش پایدار اجتماعی است که توسط پلیس تامین می شود و مردم مولّد و تولید کننده امنیت در جامعه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار"حسین عبدی " در نشست خبری که در آستانه هفته ناجا و تقدیر از خبرنگاران عرصه امنیت استان برگزار شد،اظهار داشت: آرامش مطلوب انسان ها نیازمند آرامش پایدار اجتماعی است که توسط پلیس تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس استان با بیان اینکه اعتماد مردم مهم ترین سرمایه اجتماعی پلیس است،افزود: اصحاب رسانه یاران صدیق و امانتدار خوب مردم و پلیس بوده و کنترل و کاهش جرایم در استان نتیجه همکاری و همراهی خبرنگاران با مجموعه فرماندهی انتظامی استان می باشد.
وی با بیان اینکه هفته ناجا امسال با شعار "پلیس هوشمند،امین مردم" از 11 مهرماه شروع خواهد شد،افزود: در مجموع 72 برنامه متنوع برای این هفته تدارک دیده شده که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آغاز برنامه ها و برگزاری همایش پلیس با اصناف آخرین برنامه در هفته ی ناجا امسال در استان خواهد بود.
سردار " عبدی" تصریح کرد: مهمترین اهداف از برنامه های ناجا تجلیل و تکریم کارکنان خدوم و خانواده آنان،تکریم خانواده معظم شهدا،ایثارگران و پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت،تعامل با اقشار مختلف جامعه،تقویت و ارتقاء پیشگیری اجتماعی در جامعه است.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه 81 درصد سرقت ها در آذربایجان شرقی کشف شده است،ادامه داد: سرقت از موضوعات ناامنی در جامعه است که باید  مهار و کشف و سارق نیزمجازات شود که در 6 ماهه اول سال جاری در قرارگاه مبارزه با سرقت استان به نتایج خوبی رسیده ایم.

انهدام 166 باند سرقت در آذربایجان شرقی
سردار "عبدی" با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان افزود: در 6 ماهه سال جاری  166 باند سرقت متلاشی شده است.و استان از لحاظ آمار سرقت در رتبه 27 کشوری بوده و این موفیقیت در سایه همدلی ،همکاری و مشارکت مردم حاصل شده و در خصوص استفاده از نگهبان محله باید شما اصحاب رسانه اطلاع رسانی خوبی داشته باشید.
فرمانده انتظامی استان به کشف یک تن و 650 کیلوگرم مواد مخدر در 6 ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود:که در این مدت 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 9 هزار و 591  معتاد جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل شده است.
ارشدترین مقام انتظامی استان از افزایش تماس های 110 در 6 ماهه سال جاری خبر داد و گفت:در این مدت تعداد 982 هزار و 132 تماس با مرکز فوریت هایر پلیسی استان برقرار شده که از افزایش 22 درصدی برخوردار بوده که از این  میزان تماس 38 درصد تماس ها عملیاتی شده است.
وی به ارائه خدمات مضاعف و افزایش ساعات کار دفاتر پلیس +10 و تعویض پلاک خودرو در هفته ناجا اشاره کرد و افزود: در مدت 6 ماهه سال جاری  87 هزار و 280 جلد گذرنامه،607 هزار مجوز تحصیلی،3 هزار و 275 تعیین تکلیف در خصوص وضعیت خدمتی  وبیش از 5 هزار نفر مشمول به خدمت سربازی اعزام و برای 34 هزار و 271 نفر گواهینامه رانندگی صادر شده است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و افتخار می کنیم که خادم مردم هستیم،گفت: در بحث استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان و تکریم ارباب رجوع دوره های خوبی برای پرسنل اجرا شده که نتیجه آن کاهش بیش از 40 درصدی شکایات مردم و افزایش 16 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس استان موید این مطلب و ادعا است.
در پایان این جلسه خبرنگاران و اصحاب رسانه سوالات خود را در حوزه های انتظامی از سردار "عبدی" مطرح و از همکاری مطلوب این فرماندهی با اصحاب رسانه و انعکاس سریع، دقیق و شفاف اخبار قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرامش مطلوب آرامش پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم