Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عین اله زاده در نشست تخصصی بررسی ظرفیت تولید صنایع استان در حوزه تأمین قطعات واگن افزود: برنامه های راهبردی و ابلاغی وزارت صنعت در خصوص توسعه ساخت داخل درحوزه تأمین قطعات واگن،  برای پیاده سازی عملی نهضت ساخت داخل با محوریت خود اتکایی در تولید کالاهای حساس باید تلاش کرد.

وی با اعلام آمادگی برای پشتیبانی از تولیدکنندگان استان برنقش محوری انجمن های تخصصی تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری نشستهای تخصصی و فنی در حوزه تولید قطعات صنعت ریلی و ماشین آلات و سرمایه گذاری مورد نیاز در این بخش و تعامل اثربخش و هم افزایی سازنده با صاحبان صنایع استان، توسعه مؤثر در این صنعت را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جلوگیری از خروج ارز، کارآفرینی و اشتغالزایی، دستیابی آسان و سریع خریداران به محصول از طریق تولیدکنندگان داخلی و امکان تغییر محصول با شرایط استاندارد را از جمله مزایای حمایت از تولید داخل برشمرد.

در ادامه این نشست صاحبان صنایع به بحث و بررسی پیرامون مسائل فنی و توانایی شرکت های استانی در تولید قطعات واگن و چرخ قطارپرداختند.

احداث زیرساخت های تحقیقاتی و آزمایشگاهی، زنجیره تأمین قطعات، مقایسه انواع روش های تولید از جمله ریخته گری، فورجینگ و رول فورجینگ و شاخص ها و مزایای انواع روش های فنی تولید، رعایت استاندارد های راه آهن، طراحی و شبیه سازی، تأمین سرمایه، میزان مصرف داخلی، هزینه های بالای تولید و تداوم کیفیت از مباحث بررسی شده در این نشست بود.

۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم