Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:15:38 GMT

درآمد ۸۵۳ میلیونی فدراسیون فوتبال در ۱۰۰ روز +سند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۸۵۵۱

درآمد ۸۵۳ میلیونی فدراسیون فوتبال در ۱۰۰ روز +سند

جریمه سنگین و کم‌سابقه متخلفان دربی ۹۰، شوک بسیاری برای هواداران هر دو تیم را به همراه داشت.

به گزارش مشرق،‌ «رقم‌ها به‌طور مستقیم به حساب سازمان لیگ واریز می‌شوند و البته برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، رقم‌ قابل‌توجهی نخواهد بود. ضمن اینکه همین رقم هم صرف برگزاری مسابقات لیگ می‌شود.» این پاسخ علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون هزینه‌کرد جرایم کمیته انضباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریمه سنگین و کم‌سابقه متخلفان دربی ۹۰، شوک بسیاری برای هواداران هر دو تیم را به همراه داشت، البته این سنگین‌ترین حکم مالی فوتبال ایران نبود، همین چندماه پیش کمیته انضباطی باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس را به دلیل تخلف‌های مختلف در دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ هجدهم، ۴۶۹ میلیون تومان جریمه کرد. جریمه‌های مالی در فوتبال ایران هیچ‌گاه بازدارنده نبوده، اما همواره جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

درآمد باور نکردنی فدراسیون از آرای دربی

دلیل آن شاید جبران هزینه‌هایی است که فدراسیون فوتبال باید انجام دهد. حال اگر مسئولان استقلال یا پرسپولیس از فدراسیون فوتبال بپرسند چرا به بهانه بدهکاری، هزینه تبلیغات محیطی به آنها پرداخت نمی‌شود، پاسخ مناسبی برای آن وجود دارد؛ «بدهکارید». نگاهی به آرای کمیته انضباطی که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده، نشان می‌دهد اسماعیل حسن‌زاده با بندها و قانون‌های مختلف، تیم‌ها، بازیکنان و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را با مبالغ مختلفی جریمه مالی کرده، اما آیا این جریمه‌ها تاثیری بر فرهنگ فوتبال ایران داشته است؟ پاسخ آن را احتمالا همه ما می‌دانیم. در ادامه مروری می‌کنیم بر همه احکام مالی کمیته انضباطی که طی ۱۰۰ روز اخیر صادر شده است. احکامی که نشان می‌دهد کمیته انضباطی در سه ماه تابستان و ۷ روز از پاییز حدود یک میلیارد تومان برای فدراسیون فوتبال درآمدزایی کرده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن فدراسیون فوتبال درآمدزایی دربی90 کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی