Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی از رشد بیش از ۱۶ درصدی متوسط عملکرد فرمانداریها در سال۹۷ نسبت به سال ۹۶ خبر داد و گفت: فرمانداران برتر در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به دستور وزیر کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور ضمن تشریح فرایند ارزیابی عملکرد فرمانداریهای سراسر کشور، گفت: در پی ارائه گزارش فرایند ارزیابی عملکرد فرمانداریهای سراسر کشور در شورای معاونین وزارت کشور، با دستور وزیر محترم کشور مقرر گردید، فرمانداران برتر مورد تقدیر قرار گرفته و به هرکدام یک سفر زیارتی عتبات عالیات هدیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی در خصوص  فرایند ارزیابی عملکرد گفت: در اجرای ماده ۸۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و با هدف سنجش میزان اثر بخشی و کارایی واحدهای سازمانی، مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی، سالانه عملکرد تمام واحدهای ستادی، سازمان های وابسته و تابعه و همچنین استانداریها و فرمانداریها را پایش می کند و بر همین اساس، نتایج ارزیابی عملکرد فرمانداریها در سال ۹۷ در جلسه شورای معاونین با حضور وزیر کشور تشریح و ایشان دستورات لازم را صادر کردند.


رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور ادامه داد: از مهمترین ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد بویژه در سال۹۷ مشارکت گسترده تمامی واحدهای تخصصی استانداریها وستاد وزارت کشور در فرایند و تایید عملکرد و بعلاوه؛ فرایند سلسه مراتبی ارزیابی بود؛ بدین معنی که عملکرد وزارت کشور و استانداریها علاوه بر شاخصهای تخصصی ملی و استانی، ماحصل تجمیع عملکرد فرمانداریها به عنوان هسته های اجرایی وزارت کشور بود و این امر باعث شد حوزه های ستادی در وزارت کشور و استانداریها بار مسئولیت بیشتری را در قبال عملکرد فرمانداریها ی تابعه خود تقبل نموده و راهبری لازم را در طول سال در راستای تحقق اهداف معمول نمایند.


طالبی خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد در هشت محور شامل ۱) ارتقاء امنیت پایدار داخلی ۲)توسعه مشارکت و نشاط سیاسی ۳) هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی ۴)توسعه امور شهری و روستایی ۵) ارتقای مدیریت بحران  ۶) هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای ۷) صیانت از حقوق شهروندی و ۸) ارتقا سلامت نظام اداری  با مجموع هزار (۱۰۰۰) امتیاز صورت پذیرفت که از ۴۳۰ فرمانداری سراسر کشور که در سال ۹۷ ارزیابی شدند، میانگین عملکرد ۷۹۳.۲ امتیاز یا بعبارت دیگر ۷۹.۳۲ درصد اهداف بطور متوسط محقق گردیده است. بر این اساس؛ متوسط عملکرد فرمانداریها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ ، ۱۶.۱۸ درصد رشد داشته است.


رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در خصوص فرمانداریهای برتر گفت: تعداد ۱۴ فرمانداری دارای بیشترین امتیاز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و همچنین به استانداران محترم و رؤسای شورای راهبری توسعه استانها ابلاغ گردید که از فرمانداران برتر استانهای خود بر اساس نتایج ابلاغی این مرکز که به استحضار وزیر محترم کشور نیز رسیده است تقدیر لازم به عمل آورند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: در ارتباط با فرمانداری هائی که امتیاز متوسط کسب نموده اند، مقرر شد با هماهنگی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع، آموزش های متناسب ارائه شده و همچنین از طریق مجموعه کانون ارزیابان، مجدداً مورد ارزیابی وآموزش مدیریتی قرار گیرند و همچنین در مورد فرماندارانی که توفیقات کمتری را در دوره ارزیابی کسب نموده اند، برابر مقررات مربوطه اقدام خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد خبرگزاری شبستان ارزانی روزنامه علی طالبی فرمانداری وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد