Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:24:34 GMT

بازار راکد خودروی پایتخت؛ قیمت‌ها ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۸۷۵۴

بازار راکد خودروی پایتخت؛ قیمت‌ها ثابت ماند

پایش بازار خودروی پایتخت حاکی از قیمت ۴۵.۵ میلیون تومانی پراید ۱۱۱، ۴۰.۵ تا ۴۱ میلیون تومانی پراید ۱۳۱، ۴۷.۵ میلیون تومانی تیبا صندوق‌دار، ۵۳ میلیون تومانی تیبا ۲ هاچ‌بک، ۷۲ میلیون تومانی سمند ال. ایکس، ۷۰.۵ میلیون تومانی پژو ۴۰۵ جی. ال. ایکس، ۷۴ میلیون تومانی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده، ۸۹ میلیون تومانی پژو پارس، ۱۰۲ میلیون تومانی دنا ساده، ۱۱۵ تا ۱۱۶ میلیون تومانی دنا پلاس بدون سقف و ۱۴۵ میلیون تومانی دنا پلاس با سقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سعید  موتمنی»‌ رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، با رد ادعای افزایش قیمت سه میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۶ در روزهای گذشته، آن را شیطنت فضای مجازی توصیف کرد که با اعلام قیمت های دلخواه خود در برخی سایت‌ها، بار منفی به بازار تزریق می کنند و به دنبال بر هم زدن آن هستند.

وی به ایرنا گفت: قیمت ها دست‌کم در یک هفته گذشته هیچ تغییری نداشته و ممکن است در برخی مدل های خودروها بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان نوسان قیمت، آن هم برای یکی دو ساعت در یک روز وجود داشته باشد.

موتمنی یادآور شد:‌ شرکت‌ها پیشتر در نوسانات ارزی نسبت به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کرده بودند و اگر اکنون که قیمت ارز پایین آمده و ثابت مانده نخواهند نسبت به کاهش قیمت ها اقدام کنند، تغییری در شرایط بازار نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، امروز هر دستگاه جک اس ۵ به ۲۵۵ میلیون تومان، جک اس ۳ به ۱۸۴ میلیون تومان، جک جی ۴ به ۱۳۹ تا ۱۴۰ میلیون تومان، هایما اس ۵ به ۲۳۹ تا ۲۴۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ به ۲۶۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ به ۲۹۲ میلیون تومان و سراتو ۲۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

همچنین در گروه مدیران خودرو همچنان اختلاف قیمت ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومانی بین قیمت های بازاری و قیمت های شرکتی دیده می شود و محصولات این گروه زیر قیمت کارخانه در بازار به فروش می رسند.

کارشناسان معتقدند در شرایط کنونی ثبات ارزی، اگر شرکت ها نسبت به افزایش عرضه اقدام کنند، کاهش بیشتر اختلاف قیمت بازار و کارخانه را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیمت خودرو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله ای/ دلار ثابت ماند

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۷۸۳ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۸۱۴ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ 44 هزار و 783 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 41 هزار و 814 تومان معامله می‌شود.

معاون وزیر صمت:نامه ارزی صنایع منتسب به جریان تورم‌ساز است

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 48 هزار و 225 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 27 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 194 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 385 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معامله گران محتاط شدند / بازار طلا به کف حمایت برگشت
  • ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان
  • قیمت روز ارزهای مبادله ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول