Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران در سامرا انجام شده بود و آمادگی داریم تا کمک‌های خیرین را در این باره جمع‌آوری کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آماده اعزام کاروان به شهر سامرا هستیم، افزود: هزینه‌های موکب از محل موقوفات مرتبط و کمک‌های خیرین است و کسانی که قصد کمک به موکب اوقاف مازندران را دارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها کمکها و هدایای خود را تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری، توزیع غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ، توزیع آب، کلوچه و برنامه‌های فرهنگی را از اقدامات موکب‌داران اوقاف در سامرا دانست و تصریح کرد: در موکب حضرت علی‌اصغر(ع) 30 نفر از خادمین فعالیت داشته و همگی از خادمین، خدام امامزادگان، خیرین و ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

وی با بیان اینکه، اربعین حسینی اجتماع بزرگ شیعیان جهان اسلام است و عشق به امام حسین(ع) خاموش شدنی نیست، افزود: نوکری امام حسین (ع) مدال افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرا افتخار بزرگی برای مجموعه اوقاف است.

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم رفتند تا پرچم امام حسین(ع) همچنان برافراشته بماند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) توفیق بزرگی است و امیدواریم این گونه خدمات مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: موکب اوقاف سامرا خادم حجت الاسلام حیدری اوقاف مازندران جمع اوری کمک ها خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با ۲۵ شوال زائران و دلدادگان اهل‌بیت (ع) در اندوه شهادت رئیس مکتب شیعه به سوگ نشستند و شیفتگاه اهل بیت (ع) به حرم مطهر آمده‌اند تا به پیشگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) تسلیت عرض کنند و خود را در غم شهادت جد بزرگوارشان شریک گردانند.
در مراسم سوگواری که با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شبستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اکبر افخمی، پیرامون فضایل و مناقب امام جعفر صادق (ع) سخنرانی می‌کند و سیدمحسن رسولی حاج مهدی سلحشور نیز در رثای شهادت این امام همام، به مرثیه سرایی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)