Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@05:23:45 GMT

مهارت‌هایی که بعد از ۲۴ سالگی باید بیاموزید

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۴۰۵

مهارت‌هایی که بعد از ۲۴ سالگی باید بیاموزید

 اما این سن از آن جهت اهمیت دارد که شما دنیای نوجوانی خود را پشت‌سر گذاشته‌اید و وارد دنیای پخته‌تر بزرگسالی می‌شوید که باقی زندگی شما را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. کار‌هایی را که در این‌جا برایتان آورده‌ایم، در سن ۲۴ سالگی، قبل از این‌که دیر شود، انجام دهید.

فروشندگی را بیاموزید

فرقی نمی‌کند که شغل شما چیست، بازاریاب، مدیر، خبرنگار، مهندس یا…، شما همیشه درحال خریدوفروش هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این خریدوفروش می‌تواند مالی یا دانشی باشد که به دیگران انتقال می‌دهید. دانستن دانشی کلی در مورد فروش می‌تواند شما را در هر رقابتی پیروز کند.

گاهی محدودیت‌ها را بشکنید

جهان جای تجربه‌کردن است، پس بد نیست گاهی پایتان را از مرز‌هایی که برای خود ساخته‌اید، بیرون بیاورید و دنیای اطرافتان را تجربه کنید. به غواصی بروید، با افراد جدیدی که می‌بینید، ارتباط برقرار کنید، شغل‌های متفاوتی را آغاز کنید.

در یک کار مهارت داشته باشید

برای همه انسان‌ها لازم است تا در زمینه خاصی مهارت داشته باشند؛ به‌عنوان مثال اگر شما یک هنرمند باشید و روزی از کاری که دارید، استعفا دهید، می‌توانید برای خودتان کار و از هنری که دارید، نه‌تن‌ها لذت ببرید بلکه کسب درآمد کنید.

عاشق شوید

بله، عاشق شوید. واقعا چیزی زیباتر از عشق هم در جهان وجود دارد؟ عشق به زندگی‌تان رنگ و بو و انگیزه تازه‌ای می‌دهد. اگر عاشق نشوید، از بهترین حس‌های جهان محروم خواهید ماند.

مدیتیشن را بیاموزید

درجهان مدرن امروز، تنها راهی که می‌تواند تمرکز شما را افزایش دهد، مدیتیشن است. تحقیقات نشان می‌دهد که ۲۰ دقیقه مدیتیشن برابر با ۲ ساعت خواب است. اگرچه تمرکزکردن، آن هم به مدت ۲۰ دقیقه، ممکن است در ابتدا برایتان سخت باشد، اما با تمرین و اراده زیاد، خواهید دید که چه تأثیر مثبتی در زندگی‌تان خواهد گذاشت.

بیشتر به مسافرت بروید

برای مسافرت‌های خود برنامه‌ریزی کنید. سفر به شما چیز‌های زیادی را در مورد زندگی خواهد آموخت؛ به‌عنوان مثال اگر در آفریقا زندگی می‌کنید، به اروپا بروید یا اگر در منطقه‌ای گرمسیر زندگی می‌کنید، در فصل‌های سرد‌سال به کانادا سفر کنید. تنها در این صورت است که زندگی اطرافتان را احساس خواهید کرد.

به فکر تکامل خود باشید

تلویزیون‌دیدن را رها کنید، از پرسه‌زدن‌های بی‌هدف بپرهیزید، کتاب‌های بیشتری بخوانید، در سمینار‌ها حضور یابید و دل به طبیعت بزنید. برای خودتان ارزش قایل شوید و به فکر رشد شخصیت خود باشید، زیرا تنها در این صورت است که دیگران نیز به شما احترام خواهند گذاشت.

استرس و نگرانی را رها کنید

نگران‌بودن مدام، تنها انرژی شما را می‌گیرد. شما نمی‌توانید با نگرانی و استرس زندگی خود را تغییر دهید. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، حتما خواهد افتاد، پس بهتر است تا آن زمان انرژی خود را صرف کار‌های مهمتری بکنید. از زمان حال خود لذت ببرید و به آینده نیز امیدوار باشید.

پول خود را جمع کنید

فرقی نمی‌کند که برای خودتان کار می‌کنید یا برای شخص دیگری، لازم است از همین حالا هرماه مقداری از پول خود را جمع کنید. با این کار خیالتان همیشه راحت خواهد بود که در مواقع ضروری به مشکل برنخواهید خورد. اگر این کار را از همین حالا آغاز کنید، به زودی یک میلیونر خواهید شد.



منبع: زندگی آنلاین

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روانشناسی عاشق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • عکس | علیرضا خمسه بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی