Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:19:51 GMT

رئیس سابق والنسیا به دو سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۵۶۲

رئیس سابق والنسیا به دو سال حبس محکوم شد

رئیس پیشین باشگاه والنسیا به جرم تلاش برای آدم‌ربایی به دو سال حبس محکوم شد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، خوان بائوتیستا سولر، رئیس سابق باشگاه والنسیا به جرم تلاش برای ربودن جانشین خود ویسنته سوریانو به دو سال حبس محکوم شد.

سولر 63 ساله یکی از 4 فردی بود که به تلاش برای دزدیدن سوریانو در ماه مارس سال 2014 - به منظور مجبور کردن او به رضایت دادن در مورد یک بدهی در ارتباط با انتقال سهام باشگاه - متهم شدند و اتهام‌شان هم اثبات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش سولر و هم‌دستانش برای آدم‌ربایی نافرجام بود و پلیس با اطلاع یافتن از این موضوع او و سه تن دیگر را در ماه آوریل سال 2014 دستگیر کرد.

در همین راستا دادگاه شهر والنسیا بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن مجرم شناخته شدن سولر و تلاش او برای ربودن یک رئیس باشگاه والنسیا در فاصله سال‌های 2013 تا 2014 تأیید شده است. برای سولر به جرم تلاش برای آدم‌ربایی و نیز سرقت خشونت‌آمیز دو سال حبس در نظر گرفته شده که هر سال آن مربوط به یکی از تخلفات اوست.

لالیگا| پیروزی ارزشمند والنسیا در خانه اتلتیک بیلبائو

سولر در فاصله سال‌های 2004 تا 2008 رئیس باشگاه بارسلونا و دارنده بیشترین سهام در این باشگاه بود تا اینکه با سوریانو برای فروش 70 هزار و 889 سهم خود در ازای 85 میلیون یورو به توافق رسید، رقمی که قرار بود در 4 قسط پرداخت شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا والنسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا والنسیا لالیگا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده‌ایم، گفت: میانگین رشد اقتصادی کشور بالاتر از ۶درصد است که بخش نفت و گاز در این آمار سهم بسزایی دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، محسن منصوری در حاشیه دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع کارگران گفت: اینجا سخن از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است. امروز در نبرد بزرگ اقتصادی ما، نقش کارگران بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از طرف رئیس‌جمهوری از شما کارگران قدردانی کنم که برای عزت و سربلندی ایران تلاش می‌کنید. امروز به استقلال کامل در حوزه نفت رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است که نقشی تعیین‌کننده در اقتصاد کشور دارد.

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری بیان کرد: در تلاش برای رسیدن به ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون بشکه هستیم و برای توفیق حداکثری، همه ابزارهای موردنیاز در دسترس است.

منصوری تصریح کرد: همه مؤلفه‌های موفقیت یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده است تا هرچه زودتر به توفیق نهایی برسیم. امروز ایران به ظرفیت‌های خودش تکیه می‌کند و در بسیاری از امور به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با بازسازی تجهیزات صنعت نفت، مقدار تولید بیشتر از روزهای پیش از تحریم است، گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ضربه‌زدن به این مملکت انجام می‌دهد.

برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هرکجا میدان را به نیروی جوان، متعهد و متخصص داخلی داده‌ایم پیشرفت کرده‌ایم و هرکجا که نگاه به بیرون داشته‌ایم موفق نبوده‌ایم.

منصوری بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تلاش برای رفع مسائل بزرگ کشور هستند و این از افتخارهای صنعت نفت، جامعه کارگری و... است. در کنار این تلاش‌ها، توجه به محیط پیرامونی حائز اهمیت بوده و در صنعت نفت به مسئولیت‌ اجتماعی توجهی ویژه‌ شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد