Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعیب نیکو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تور دوچرخه سواری که با استقبال دوچرخه سواران مواجه شد در راستای توسعه هدف گردشگری و معرفی بافت تاریخی گرگان برگزار شد.

مجری تور دوچرخه سواری افزود: در این برنامه فرهنگی علی خورشیدکلایی یکی از کارشناسان باستان شناسی هم حضور داشت و در هر مرحله پیشینه و تاریخچه آثار تاریخی به گردشگران دوچرخه سوار معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محله های قدیمی مثل میرکریم، هفت دستگاه و خانه تاریخی مفیدی، محله سرچشمه، دوشنبه ای، دربنو و نعلبندان در این تور بازدید شد.

نیکو همچنین اضافه کرد: خانه تاریخی کبیر، باقری ها و تقوی ها از آثار شاخصی بود که در تور دوچرخه سواری معرفی شد.

کد خبر 4734596

منبع: مهر

کلیدواژه: تور دوچرخه سواری گرگان بافت تاریخی بافت تاریخی گرگان هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • آثار تاریخی مکشوفه در گذر کمرزرین، گویاترین زبان تاریخ اصفهان است
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟