Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا در تابلوی تاریخ می‌درخشند گفت: همه انسان‌ها روزی از دنیا می‌روند اما چگونه رفتن مهم است و شهادت بهترین نوع ترک این دنیا و رفتن به دیار باقی است. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده سردار شهید ابراهیم غلامی که ‌استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، اظهار داشت: همه انسان‌ها روزی باید از دنیا بروند اینجا جای ماندن نیست اما چطور رفتن مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتن و ماندن در اختیار انسان نیست اما چگونه رفتن در اختیار ماست. دعا می‌کنیم که خدا عاقبت ما را به خیر گرداند.

وی گفت: تاریخ تابلویی است که دیدن این تابلو مفید است که بدانیم قبل ما دیگران چگونه بودند و چگونه رفته‌اند و در این تابلو همواره چهره شهدا می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمامی آنهایی که زندگی خود را در راه هدف الهی گذاشتند توفیقات زیادی نصیب آنها می‌شود. در زمانی که ستمگران استکبار جهانی به ایران در یک جنگ نابرابرانه حمله کردند کسانی بودند در آن شرایط مردانه سینه سپر کردند و در برابر دشمن ایستادند و با ناکامی دشمن این همه افتخار برای دنیا و ما آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: هدف از دیدار با خانواده شهدا الگو گرفتن از روحیه آنان استطرح سپاس با محوریت 1600 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در کرمانشاه اجرا می‌شودقم| دیدار با خانواده شهدای جبهه مقاومت در هفته فرهنگی ـ اقتصادی لبنان عبادی با اشاره به شهادت جانباز ابراهیم غلامی بیان کرد: نام مبارک این سردار بزرگ در دوران دفاع هشت ساله می‌درخشد. کسانی بودند که در راه خدا امتیاز آوردند چه کسانی که دوران سخت اسارت را تحمل کردند و چه آنهایی که در این راستا جان دادند  مسلماً خانواده‌های این بزرگواران نیز در این امتیاز بزرگ با آنها شریک هستند.

وی گفت: این سردار شهید تا آخرین رمقی که داشت در راه خدا ایستادگی کرد و در نهایت به شهادت رسید.

امام جمعه بیرجند با اشاره به ایام اربعین بیان کرد: باید از حضرت زینب و بازماندگان واقعه عاشورا درس بگیریم و آنها را الگوی زندگی خود قرار دهیم. مصائب از دست دادن عزیزان سخت است و ناگوار اما ببینید که چه توفیقی داشتید که همزمان با ایام مصائب اهل بیت با کاروان زینب همراه شدید. باید قدر خود را بدانید و در این راه از حضرت زینب (س) پیروی کنید.

عبادی افزود: در آستانه اربعین حسینی نه تنها مردم ایران بلکه افراد زیادی در سطح جهان از کشورهای مختلف برای پیوستن به کاروان زینب کبری و امام حسین (ع) از سراسر جهان در مراسم اربعین حضور می‌یابند و شما در این این ایام خاص امتیاز خانواده شهید بودن را کسب کردید. انشاالله این شهید ما را مورد شفاعت خود قرار دهد.

جانباز 70 درصد سردار ابراهیم غلامی، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پاسدار بازنشسته در حین انجام مأموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه صفر مرزی در درگیری با تروریست‌های گروهک پژاک به مقام والای شهادت نائل آمد.

شهید غلامی جانباز شیمیایی و بازنشسته سپاه بود اما همچنان در ناحیه مقاومت بسیج کیش فعالیت مستمر و مداوم داشت که بالاخره در نقطه صفر مرزی در استان آذربایجان غربی و در شهر اشنویه در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید قرار است فردا ساعت 8 صبح از هیئت ابوالفضلی بیرجند تشییع و در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد