Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان لیورپول در لیگ کاپ درخشان ظاهر شدند.

طرفداری- جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه لیورپول از عملکرد جوانان تیم در دیدار لیگ کاپ برابر میلتون کینز دانز رضایت دارد و معتقد است این بازیکنان جوان از تجربه بازیکنان بزرگ تیم استفاده می کنند.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، هندرسون در این مورد گفت:

چیزی که در دیدار برابر میلتون کینز دانز بیش از حمایت تماشاگران و پیروزی مرا تحت تاثیر قرار داد، اهمیت تجربه و همچنین شادابی بازیکنان جوان در تیم مدرنی مانند لیورپول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گلزن ما در آن مسابقه این مسئله را برجسته می کنند. گل دوم که روی ضربه سر زیبای مدافع 17 ساله ما، کی جانا هوور به ثمر رسید و گل اول نیز توسط میلنر، بازیکن با تجربه تیم به ثمر رسید. همان گونه که به نظر می رسید، تمرکز جوانان در آن دیدار بیش از پیش به چشم می خورد زیرا این اولین فرصت آنها در فصل جدید بود که چنین مسابقه ای را تجربه کنند. همه ما با یکدیگر صحبت می کردیم که احتملا کرتیس جونز به دلیل عملکرد خوبش بهترین بازکن زمین انتخاب شود؛ به خصوص اینکه می دانیم او متولد لیورپول است. کرتیس عالی ظاهر شد و فکر می کنم او اولین نفری است که بر این مسئله تاکید کرد بازیکنان جوان خوبی در تیم پایه ما وجود دارند.

وی ادامه داد:

دیدن فوتبال بالغ و با اعتماد به نفس هاروی الیوت 16 ساله فوق الاعده بود. کلهر نیز درون دروازه چند سیو عالی داشت تا نشان دهد چرا در آن مسابقه درون دروازه تیم قرار گرفته است. فکر می کنم از نظر اولین بازی رسمی در  فصل جدید برای لیورپول، 5 بازیکن اولین بار چنین تجربه ای داشتند. کلهر و هاروی را قبلا اشاره کردم و در کنار آنها، رایان بروستر، هربی کین و سپ فن دن برگ نیز چنین شرایطی داشتند. واقعا همه ما خوشحالیم که این پنج نفر اولین بازی رسمی خود را انجام دادند و این واقعا اتفاقی ویژه است؛ به خصوص اینکه در نهایت بازی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتیم. با این وجود نباید نقش بزرگان تیم را نادیده گرفت. واقعا بازی در این شرایط آسان نیست. کلوپ نیز خودش این را گفت. بازیکنان آن مسابقه قبلا کنار هم بازی نکرده بودند و تجربه و مسئولیت پذیری برخی بزرگان تیم در آن دیدار به جوانان کمک کرد و این بسیار مهم بود که عملکردی حرفه ای از خود به جای گذاشتیم. باتجربه های تیم به خوبی جوانان را هدایت کردند و خوشحالم که بازیکنان جوان نیز از این مسئله بهره لازم را بردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند