Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ عباس بابایی با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش تدارک دیده شده است، تصریح کرد: مسابقات دارت خانوادگی پنج شنبه 18 مهر ماه ساعت 16:30 در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزار می شود. وی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت و ثبت نام در این مسابقات تا دوشنبه 15 مهر ماه فرصت دارند با شماره 09125315660 تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی و برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت ها، موجب افزایش نشاط وتحرک و ترویج ورزش میان اقشار مختلف خواهد شد، اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان هم با هدف ایجاد نشاط بین خانواده ها و حفظ سلامت روح و جسم تمامی اعضای خانواده همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده ها در این استان در دستور کار قرار داده است.

بابایی در پایان هدف از برگزاری این رقابت ها را جلوگیری از فقر حرکتی، ارتقای سلامت و افزایش نشاط و شادابی، نهادینه سازی ورزش در خانواده و زندگی فردی و ایجاد انجام فعالیت های ورزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد. این مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیئت انجمن های ورزشی شهرستان سمنان برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خانواده سلامت شهرداری فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم