Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:11:51 GMT

امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۳۶۵

امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار خرم آباد در سالن اجتماعات فرمانداری  با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم استان از اهمیت بالایی برخوردار است افزود:مردمی که در هشت سال دفاع مقدس و در سخت ترین دوران تحریم و شرایط خاص مشکلات را تحمل کردند سزاوار بهترین ها می باشند.

وی بیان کرد: در چهل سال گذشته همواره تحت فشار تحریم ها بوده ایم و اکنون به نوعی شدیدتر از گذشته شده است اما این تحریم ها باعث رشد در زمینه های مختلف کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باتوجه به سیل اخیر در لرستان اقدامات خوبی با مدیریت ارشد استان و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی انجام شد که امیدواریم تلاش ها برای بازسازی و بهسازی مناطق سیلزده ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: گرچه خسارات در لرستان با اعتبارات اختصاص یافته همخوانی ندارد اما شاهد کلنگ زنی ۱۱۱پروژه تامین اعتبار هستیم.

ثمینی افزود: مردم شایسته خدمت و احترام هستند باید شرایط را برای پاسخگویی مناسب به آنها فراهم کنیم و در صورت ایجاد زمینه نارضایتی مردم و بی تدبیری مدیران، موجب رنجش آنان خواهیم شد.

وی ادامه داد: مجریان انتخابات استان باید با استفاده از تمام توان و ظرفیت تمامی نهادها، در جهت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات، مقدمات قانونمند و با نشاط را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است و با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت اضافه کرد: باید بستری فراهم شود تا همه مردم احساس آرامش کنند و مدیران با سلایق مختلف نیز بی طرفانه در اجرای انتخابات همکاری نمایند.

ثمینی بیان کرد: هیات نظارت بی طرفانه بر انتخابات نظارت خواهد کرد و مردم با حضور قانونمند و حداکثری خود در این رویداد دغدغه ای برای اعلام نتایج آرا و سلامت آن نداشته باشند.

وی افزود: امنیت سرمایه گذاری در استان فراهم است و لرستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاری در زمینه های مختلف را دارد.

با حکم وزیر کشور، جعفر طولابی به عنوان فرماندار جدید خرم‎آباد معرفی شد.

وی سابقه مدیرکلی انتخابات استانداری و فرمانداری دلفان را در کارنامه خود دارد.

همچنین اسد عبداللهی فرماندار پیشین خرم آباد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان شده است.

لرستان دارای ۱۱ فرمانداری است و عبداللهی از بهمن ۹۸ تاکنون فرماندار خرم آباد بود.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معارفه انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان فرمانداری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان به‌عنوان یکی از وظایف پیگیری‌کننده توسط دستگاه‌های حمایتی بوده و حمایت‌های اعتباری و پشتیبانی وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: در حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم استفاده کرد.

استاندار لرستان، اظهار کرد: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری اعم از آب‌وخاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به‌نظام اسلامی است.

شفقت، گفت: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی به‌عنوان یک وظیفه یادشده و دولت موظف به پشتیبانی از این افراد است.

وی افزود: توجه به جامعه نیازمندان و پشتیبانی از آنها در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد داشت و موظف به رعایت ضوابط هستیم.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که در بین مردم باید فرهنگ‌سازی شود تا بتوانیم دغدغه‌های را برطرف کنیم، ادامه داد: دغدغه برای برطرف‌کردن مشکلات افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت از وظایف ما است و باید طبق برنامه‌ریزی رسیدگی شود که مردم نسبت به همنوعان خود بی‌تفاوت نباشند.

شفقت، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار استان اقدام کنند و ما به‌عنوان نماینده دولت وظیفه فراهم‌کردن شرایط این سرمایه‌گذاری را خواهیم داشت.

وی گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باید توانمندسازی افراد تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند و این مهم در اولویت ما قرار خواهد داشت و تا ارتقای سطح برخورداری مردم افزایش یابد همچنین فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت سازی در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان، افزود: این دو نهاد انقلابی در ابتدای انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و نشان از اهمیت به قشر محروم دارد که در این راستا نقش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی به اقشار کم‌درآمد مهم تلقی می‌شود.

شفقت به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت و اشتغال و خودکفایی آنها اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات اقدامات لازم را به‌صورت جدی انجام دهند.

وی اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد همچنین توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود چرا که مجری اهداف شهدا هستیم.

استاندار لرستان، افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک همگانی رفاه اجتماعی در شأن نظام اسلامی را برای مردم لرستان فراهم کنیم.

شفقت همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اشاره کرد و خواستار تعیین و تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان کشوری برای حضور در استان و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام دعوت کرد.

کد خبر 6088427

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد