Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز رمضانی ظهر چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان دیلم اظهار داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان های گناوه، دیلم و دشتی اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح فرآیند ارائه خدمات به صورت آنلاین قابل رصد و کنترل است و در زمان ویزیت بیمار و تجویز دارو و خدمات، خیلی از ضوابط و قواعد و گایدلاین های بالینی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر افزود: در مراجعات به بخش سرپایی مراکز درمانی طرف قرارداد نیز دیگر نیازی به دفترچه نیست و بیمه شده با ارائه شماره ملی خود می تواند خدمات درمانی دریافت کند.

وی با اشاره به مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مکانیزه و هوشمند است و از دوباره کاری و تداخل دارویی جلوگیری می کند. از اول مهرماه از پزشکان مجری برنامه، دیگر نسخه کاغذی تحویل نمی گیریم.

رمضانی با بیان اینکه تاکنون ماهانه بیش از دو هزار نسخه الکترونیکی تجویز شده است ادامه داد: به اعتماد بیمه شدگان نیاز داریم و ارتقای سطح زیرساخت‌ها می بایست مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: بر اساس تکلیف قانونی از سوی مجلس و دولت، از ماه‌های آتی صرفاً افرادی که توان پرداخت حق  بیمه ندارند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند و تعیین میزان توانمندی افراد در مشارکت پرداخت حق بیمه نیز بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده است.

رمضانی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد بیمه شدگان این سازمان رایگان تحت پوشش هستند، افزود: از سال آینده بیمه شدگانی که تحت پوشش هستند نیز مورد ارزیابی وسیع قرار گرفته و بر اساس توانایی مالی افراد می بایست حق بیمه را پرداخت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به وضعیت پرداخت‌های بیمه سلامت به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در استان گفت: امسال علی رغم مشکلاتی که در تامین منابع مالی وجود داشت تا الان در پرداخت مطالبات سالجاری به روز هستیم.

کد خبر 4735266

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بیمه سلامت اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   استاندار خوزستان گفت: در این نشست  در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح شد و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

علی اکبر حسینی محراب  افزود: دستورکار دیگر در خصوص مفاصا حساب قرارداد‌های پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قرارداد‌های دیگر مدنظر قرار گیرد.

وی  ادامه داد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد  در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحد‌ها به این صورت است که ده درصد را کارفرما میدهد و مابقی آن را دولت پرداخت میکند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت