Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، اولین برد خود در فصل جاری لیگ برتر را در دیدار مقابل سپاهان کسب کنند. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی در جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی ممکن است یک اشتباه منجر به حذف هر تیمی شود و نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بازی بهتر از حریف بودیم و خدا را شکر که به مرحله بعدی صعود کردیم. ذوب‌آهن پیشینه خوبی در جام حذفی دارد و امیدوارم امسال در این جام به قهرمانی برسیم.

وی که در این بازی پنالتی ذوب‌آهن را تبدیل به گل کرد، در مورد اینکه آیا پنالتی‌زن اول تیمش است، تأکید کرد: فصل گذشته که آقای منصوریان هدایت تیم را بر عهده گرفت، در تمرینات خوب پنالتی می‌زدم و در بازی با تراکتور بودم که صاحب پنالتی شدم و با تشخیص سرمربی پشت توپ ایستادم و پنالتی تبدیل به گل شد. در این بازی هم علی آقا از من خواست پنالتی را بزنم، البته ذوب‌آهن پنالتی‌زن‌های بهتر از من دارد که می‌توان به قاسم حدادی‌فر، اسماعیلی‌فر، فخرالدینی، خلعتبری و ... اشاره کرد.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد ضعیف این تیم در لیگ برتر هم خاطر نشان کرد: این درست است که خوب امتیاز نگرفتیم، ولی تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. ما در بازی با سایپا 10 نفره شدیم و با بدشانسی باختیم. تراکتور هم از دست ما قسر در رفت. تا الان باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازی با سپاهان اهمیت ویژه‌ای برای ذوبی‌ها دارد، گفت: ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داریم و امیدوارم اولین پیروزی ذوب‌آهن در لیگ امسال در دربی اصفهان رقم بخورد. ما به تیم خودمان اطمینان داریم و شک نکنید در همین نیم‌فصل اول در بین چهار تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

محمدزاده درباره رقابت فشرده بین مدافعان ذوب‌آهن تصریح کرد: در تمامی پُست‌ها رقابت وجود دارد، خصوصاً از زمانی که بازیکنان سرباز و مصدومان به تیم برگشتند. در تیم ما تمام بازیکنان باکیفیت هستند و البته جوان‌های بسیار خوبی هم داریم. بازی در تیمی که 28 بازیکن باکیفیت دارد، برای همه سخت است و منصوریان هم به این اعتقاد ندارد که در طول فصل از 11 بازیکن ثابت استفاده کند.

منصوریان: عادت به خوب بازی کردن را در بچه‌ها زنده کردیم/ برای کمالوند سوءتفاهم پیش آمده بود

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S31,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

سفیر عربستان در تهران ظهر روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عبدالله العنزی، سفیر عربستان را که علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی همراهی می کرد، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در حاشیه محل کنفرانس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم