Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رجبی دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، گفت: اولین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در سال تحصیلی جاری، یازدهم و دوازدهم مهر ماه با حضور ۲۵۰ نفر از اعضای دفاتر این اتحادیه در دانشگاه آزاد دماوند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این نشست دو روزه جلسات تخصصی کمسیون های پنجگانه اتحادیه به صورت جداگانه در قالب کمسیون های تشکیلات، سیاسی، فرهنگی، آموزش و روابط عمومی از صبح پنجشنبه تا عصر جمعه میزبان اساتید و کارشناسان حوزه های تخصصی خود خواهند بود.

رجبی اضافه کرد: همایش هایی با عنوان "خصوصی سازی و چالش‌های آن" و "شفافیت چرا و چگونه؟" با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالین این حوزه در این نشست برگزار خواهد شد.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در خصوص میهمانان این نشست گفت: احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز و مهدی شیخ و طیبه سیاوشی نمایندگان مردم تهران درمجلس شورای اسلامی، رسول طالبی و میثم یاوری از فعالین فرهنگی، محسن مشرقی مدیرعامل موسسه رویش رسانه، علی خضریان قائم مقام مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، رضا کردلو مستندساز و فعال رسانه، علی جمشیدی، علیرضا فیروزی و ابوالفضل مظاهری از فعالین حوزه رسانه و عماد رفیعی از اساتید حوزه برنامه‌ریزی آموزشی مهمانانی هستند که در جمع دانشجویان شرکت کننده در اولین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: بهبود شرایط باید از مسیر انتخابات صورت گیرد/ برگزاری افتتاحیه همایش خانه احزاب با حضور رحمانی فضلی

او در پایان خاطرنشان کرد: این نشست دو روزه، فردا با سخنرانی مهدی رجب بلوکات دبیر اسبق این اتحادیه دانشجویی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های دانشجویی نشست همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد