Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز مراسم مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس همدان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رئیس آموزش و پرورش استان به همراه معاونین خود و همچنین مدیرکل کمیته امداد استان همدان در این مراسم حضور یافتند و پس از تشویق کودکان به نوع دوستی و کمک کردن به نیازمندان به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انفاق، مقیاس سنج ایمان انسانهاست

محمد پورداوود، مدیر کل آموزش و پرورش همدان، در این مراسم با اشاره بر آیه ۹۲ سوره آل عمران گفت: در این آیه آمده است که هرگز به نیکی نمیرسید مگر از آنچه که دوست می دارید در راه خدا انفاق کنید.

وی، با بیان اینکه واژه نیکی معنی وسیعی دارد افزود: خداوند در آیه ۱۷۷ سوره بقره میفرمایند ایمان به خدا، روز جزا، پیامبران و کمک به نیازمندان همه از نیکی سرچشمه می گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش همدان، با تاکید براینکه مقیاس سنجش ایمان و انسان ها به میزان انفاق آنها برمی گردد تصریح کرد: خداوند کاری ندارد میزان انفاق ما کم است یا زیاد، بلکه به هر اندازه که انفاق کنیم آگاه است و پاداشش را می دهد.

پورداوود، با اشاره براینکه جشن عاطفه ها با همکاری آموزش پرورش، کمیته امداد و صدا و سیما در بیش از ۲ هزار و ۵۴۸ مدرسه ی استان برگزار میشود خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شما کودکان با کمک های خود می توانید دست یاری به سوی هم نوعان خود دراز کنید.

وی، با بیان اینکه جشن عاطفه ها جشن مهربانی و جشن ایثار است خاطر نشان کرد: امروز شما دانش آموزان با صدای بلند فریاد بنی آدم اعضای یکدیگرند را سر میدهد و دست در دست یکدیگر برای کمک به دوستان خود تلاش می کنید.

اگر انسان های مهربانی باشیم مملکت زیباتر است

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان، در ادامه این مراسم بابیان اینکه این مراسم در جهت ارتقا فرهنگ نوع دوستی برگزار می شود گفت: ممکن است روزی شما بچه ها در جایگاه من یا مدیرکل اموزش و پرورش قرار گیرید پس باید بدانید هدف از برگزاری این مراسم چیست؟

وی، با اشاره براینکه امروز در همه ایران و در همه مدارس این برنامه برگزار میشود افزود: هدف از برگزاری این برنامه این است که یاد بگیریم از همین سنین کودکی آدمهای خوبی باشیم و به فکر یکدیگر باشیم.

 

ترکمانه، با تاکید براینکه جشن عاطفه ها برای این است که حس مهربانی کردن به دیگران را تقویت کنیم خاطر نشان کرد: در سال های آینده که بزرگتر میشوید وظیفه اداره جامعه به دست شما خواهد بود و اگر انسان های مهربانی باشید قطعا مملکتمان زیباتر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر تمام دیوار شهر از طلا بود هیچوقت یادتان نرود که باید به دیگران کمک کنید و خداوند کارخوب و انفاق کردن را دوست دارد.

اجرای سرود دسته جمعی، دکلمه خوانی و نقاشی با موضوع مهر عاطفه ها از حواشی این مراسم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان