Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ‌تعاون روستایی خوزستان گفت : تعاون روستایی خوزستان جهت تأمین بذر و کود کشاورزان موفق به خرید ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کود شیمیایی و توزیع بیش از ۲۳ هزار تن آن میان کشاورزان شد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمشید بنی‌فری ‌امروز جمع خبرنگاران به شرایط مطلوب کشت بهاره و تابستانه در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این شرایط به دلیل بارندگی‌های خوبی که صورت گرفته بود مهیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشاورزان نیز تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند درزمینهٔ صیفی‌جات، خرما، شلتوک و محصولات دیگر کشتی  پررونق داشته باشند.

مدیرکل ‌تعاون روستایی خوزستان عنوان کرد: تعاون روستایی خوزستان نیز جهت تأمین بذور و کود کشاورزان تلاشی فراوان داشت و موفق به خرید 24 هزار و 500 تن انواع کود شیمیایی و توزیع بیش از 23 هزار تن آن میان کشاورزان شد.

بنی‌فری شهرستان‌های دزفول،شوش و رامشیر را از شهرستان‌های پرمصرف کود شیمیایی در نیمه نخست سال جاری خواند و خاطرنشان کرد: اهواز، شوشتر، اندیمشک، خرمشهر و هندیجان از دیگر شهرهای پرمصرف کود شیمیایی برای دو کشت بهاره و تابستانه به شمار می‌روند، اما در مقابل شهرهای آبادان، هویزه، بندر ماهشهر، باغ‌ملک، مسجدسلیمان ، امیدیه و کارون از شهرهای کم‌مصرف درزمینهٔ کود شیمیایی در این دو کشت بوده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود 1000تن شالی از کشاورزان خریداری شود

 همچنین پرویز جلالی عزیز پور از آمادگی دو مرکز شالی خشک‌کنی بیوض و گبیر شهرستان اهواز با ظرفیت ده تن در ساعت جهت خرید شالی و خشک‌کردن آن به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و گفت:با توجه به وسعت کشت شالی در شهرستان این دو مرکز می‌توانند کمک خوبی به کشاورزان منطقه کنند.

سازمان مرکزی تعاون روستایی مکلف به خرید حمایتی گوجه فرنگی شدسازمان تعاون روستایی: 900 تن سیب فاسد شده ارتباطی به ما نداردسازمان تعاون روستایی از لیست شرکت های خصوصی سازی خارج شد

وی افزود‌: پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری مقدار 1000 تن شالی از کشاورزان منطقه خریداری شود که نیاز به 100 روز کاری برای خشک‌کردن شالی در مراکز داریم.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز تصریح کرد: شالی و برنج خوزستان از محصولات باکیفیت و مهم به شمار می‌روند که سالانه برای هزاران نفر اشتغال‌زایی دارد.

انتهای پیام/ز/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان