Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه بر اساس مصوبه ستاد بحران، ساماندهی کانکس‌ها و باز شدن معابر عمومی شهر‌های زلزله زده از چندی قبل در دستور کار مسئولان قرار گرفته، اما قرار نبوده کانکس‌ها از مردم گرفته شود.

حالا مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گرفتن کانکس‌های مردم زلزله زده برای ایام اربعین را قویا تکذیب می‌کند.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه سیاست جمع‌آوری کانکس‌های مناطق زلزله زده از چندین ماه قبل در دستور کار است، گفت: این موضوع به هیچ عنوان ارتباطی با ایام اربعین ندارد و از چندی قبل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سیاست تابع ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده است و صرفا خانوار‌هایی که بازسازی منازل مسکونی آن‌ها بر اساس اعلام بنیاد مسکن به پایان رسیده موظفند کانکس‌های خود را جمع‌آوری کنند و سایر خانوار‌ها که خانه‌هایشان تکمیل نشده لزومی برای ترک و جمع‌آوری کانکس ندارند.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر صورت این کانکس‌ها به خود مردم داده شده و قرار نیست از آن‌ها پس گرفته شود، تاکید کرد: مردم می‌توانند کانکس‌ها را برای خود حتی در منازل مسکونی‌شان نگه دارند.

بالایی اظهار کرد: برای ایام اربعین امکانات اسکان به اندازه کافی در استان فراهم شده و نیازی به کانکس‌های زلزله‌زدگان وجود ندارد.

وی عنوان کرد:، چون شهرستان سرپل‌ذهاب در مسیر تردد زوار اربعین قرار دارد، از همین رو کانکس‌ها باید از معابر اصلی شهر جمع شده و به نزدیک محل ساخت و ساز خانه‌های مردم منتقل شود تا شهر چهره عادی خود را باز یابد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زلزله زدگان کانکس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

متن پیام دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جناب آقای دبیرکل

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌نماید.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌نمائیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌نماید.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!