Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: امروز صبح کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که رواتگر تجمع عده‌ای از هموطنان مقابل خانه بهداشت یکی از مناطق کشور است.

در این کلیپ ادعا شده است مردم شهر چنار محمود مقابل فرمانداری و شبکه بهداشت شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل ابتلای بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی روستا به خاطر نمونه‌گیری برای آزمایش قندخون با استفاده از سرنگ آلوده تجمع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی توضیح داد: موضوعات مطرح شده در مورد علل ابتلای تعدادی از سکنه یکی از روستاهای شهرستان لردگان ویروس اچ آی وی به هیچ وجه هیچگونه ارتباطی با تست قند خون و اقدامات غربالگری در منطقه نداشته بررسی های انجام شده در هفته های اخیر در آن منطقه کماکان ادامه دارد و با توجه به قواعد و اصول اخلاق پزشکی اطلاعات خصوصی این افراد به هیچ وجه قابل انتشار نیست.

وی گفت: لذا توصیه می شود رسانه ها از گمانه زنی پرهیز کنند و این نکته را در نظر داشته باشند که ابعاد کلی موضوع برای وزارت بهداشت روشن است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

کد خبر 457283 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟