Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به عنوان یکی از متولیان اعزام قشر دانشگاهی کشور به عتبات عالیات در حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی، حضور فرهنگی خواهد داشت.

زائرین می توانند بسته فرهنگی رایگان که توسط ستاد طراحی شده را با شماره گیری کد دستوری #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵* دریافت کنند. علاقمندان برای شرکت در مسابقات روزانه با موضوع اربعین نیز می توانند با شماره گیری کد و ارسال عدد ۲ به سوال مسابقه پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ستاد امسال برای نخستین بار «جشنواره مسابقات بدرقه زائرین دانشگاهی» با موضوع «معرفت در زیارت اربعین» را برگزار می کند.

زائرین می توانند با ارسال عکس از اربعین حسینی با موضوع معرفت در زیارت به آدرس الکترونیکی atabat@labbayk.ir تا اول آذرماه از هدایایی همچون سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس و قم و جوایز ارزشمند دیگر بهره مند شوند.

کد خبر 4735333 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد عمره و عتبات دانشجویی دانشگاهیان اربعین 98 دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تکمیل ظرفیت اربعین 98 سازمان سنجش وزارت بهداشت دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران اعضای هیات علمی آموزش پزشکی دانشگاه های ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه