Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در پرسپولیس شاگرد مصطفی دنیزلی بودم و از کار کردن با این مربی خاطرات خوبی دارم. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به درگذشت جعفر کاشانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در ابتدا وظیفه خودم می‌دانم که درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده ایشان، جامعه فوتبال، خصوصاً پرسپولیسی‌ها تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی فردی تحصیلکرده بود که زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشید.

وی همچنین در مورد دیدار تیمش برابر تراکتور تأکید کرد: تراکتور تیم خوب و پرمهره‌ای است که یک مربی باتجربه مثل مصطفی دنیزلی دارد. در پرسپولیس شاگرد دنیزلی بودم و از کار کردن با این مربی خاطرات بسیار خوبی دارم. ما بازی بسیار سختی در تبریز در پیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا امتیاز بگیریم. ما تیمی سختکوش هستیم و فوتبال را محکم بازی می‌کنیم. قطعاً تمام هدف‌مان این است که دست پر از تبریز برگردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه هدف آنها بقا در لیگ برتر است، عنوان کرد: بضاعت تیم ما طوری است که ابتدا برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم. هدف بعدی‌مان هم این است که خوب نتیجه بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. بازیکنان ما هم فراتر از حد انتظار تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم مدعی اول قهرمانی در لیگ امسال است؟»، گفت: معمولاً تیم‌هایی قهرمان می‌شوند که قدرت مالی بالایی دارند. تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و پدیده پنج مدعی اصلی هستند که یکی از این تیم‌ها قهرمان خواهد شد.

نوری که در رقابت‌های این فصل تا لان سه گل برای تیم پارس جنوبی به ثمر رسانده است، تصریح کرد: سعی می‌کنم به محوطه جریمه حریفان اضافه شوم و از تجربه‌ام استفاده کنم. گل‌هایی که زدم نتیجه تلاش بازیکنان است و امیدوارم این گل‌ها تداوم داتشه باشد.

کمالوند: زشت‌ترین صحنه فوتبال ایران در دیدار ما برابر ذوب‌آهن رقم خورد/ داستان‌ها و حرف‌های منصوریان به درد تئاتر شهر می‌خورد!

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فراز کمالوند پارس جنوبی‌جم محمد نوری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فراز کمالوند پارس جنوبی جم محمد نوری فراز کمالوند پارس جنوبی جم محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس