Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی خلیل اللهی روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی و شهردار تبریز، افزود: بیشتر بدنه ۱۴ هزار نفری شهرداری تبریز سالم هستند و انگشت شماری هم اگر تخلفی کردند باید توسط مسئول h ن شهرداری نظارت و رصد شده و برخورد لازم کنند.

وی اظهار داشت: مدیران شهری باید به گونه ای عمل کنند که حتی یک نفر هم به فکر تخلف نباشد و این موضوع خواسته و مطالبه جدی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل اللهی با تاکید بر جلوگیری از تخلفات ساختمانی، تشکیل پلیس ساختمان را از ضروریات مدیریت شهری تبریز دانست و ادامه داد: در این زمینه دادگستری کل استان آمادگی همکاری با نهاد شهرداری است.

وی  با بیان اینکه دادگستری استان همراه شهرداری است تا زمینه های لازم و کافی برای رفاه و آسایش مردم و شهروندان فراهم شود، گفت: مسئولان شهری باید بدون لحاظ گرایش های سیاسی با همکاری سایر مسئول h ن در حل مشکلات شهر تلاش کنند.

خلیل اللهی با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اداره کشور را بر مبنای آرای عمومی قرار داده است، یادآوری کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از مصادیق اِعمال اراده مردم در اداره کشور است.

وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۰۳ قانون اساسی، استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات آنها هستند.

رییس دادگستری آذربایجان شرقی یکی از مشکلات تمام شهرداری ها را فقدان تعریف درآمد پایدار در طول زمان و اداره شهرداری با اتکا به درآمدهای مقطعی عنوان و بر ایجاد درآمد پایدار از طریق فراهم کردن زمینه علمی برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران تاکید کرد.

خلیل اللهی گفت: تشکیلات قضایی استان از سرمایه گذاری و اشتغال در استان حمایت کامل و قاطع می کند.

۳۰۳۸/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی شهرداری تبریز حقوقی و قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد