Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) گفت ایرادی در انتشار یافتن متن گفت‌وگوهای تلفنی با دونالد ترامپ نمی‌بیند. او از سوی دیگر، اتهام مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را "مضحک" برشمرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز گفت، مشکلی با انتشار متن گفت‌وگوهای تلفنی او و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد که هنگام صحبت کردن، احتمال انتشار یافتن جملاتش را همیشه مد نظر می‌گیرد.

پوتین درباره تماس تلفنی که دموکرات‌ها را واداشته اقدامات برای استیضاح ترامپ را آغاز کنند در دفاع از ترامپ گفت: هیچ چیز بدی در تماس تلفنی ترامپ و رئیس‌جمهوری اوکراین نمی‌بینم.

به گفته رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، کنگره مصمم است تا به متن مکالمات ترامپ با پوتین و دیگر رهبران جهان، دسترسی داشته باشد.

رئیس‌جمهوری روسیه گفته است اتهام مداخله این کشور در انتخابات سال بعد آمریکا، "مضحک" بوده و هیچ مدرکی از مداخله مسکو در انتخابات اخیر آمریکا ارائه نشده است.

او طی سخنان امروزش اعلام کرد روسیه آماده کار با هر رئیس‌جمهوری منتخب در آمریکا است و کارهای بهتری از مداخله در انتخابات آمریکا برای انجام دادن دارد.

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا، روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا و سوق دادن آرا به نفع دونالد ترامپ متهم کرده‌اند. مسکو هرگونه مداخله را انکار کرده است.

پوتین همچنین تاکید کرد: حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو را محکوم می‌کنیم اما بدون دلیل هم ایران را متهم نمی‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مداخله روسیه در انتخابات آمریکا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است

وسلی کلارک، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و فرمانده سابق نیرو‌های مسلح ناتو در اروپا، روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را با تجربه‌ترین دولتمرد جهان توصیف کرد.

کلارک گفت: "پوتین باتجربه‌ترین دولتمرد در دنیای مدرن است. او یک مامور اطلاعاتی حیله گر است و اگر او برود برای ما بسیار بهتر است. "

به گفته وی، در تابستان امسال روسیه یک "بازی بزرگ" را برای آزادسازی بیشتر سرزمین‌های اوکراینی انجام خواهد داد.

او اذعان کرد که "شرایط در نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) بسیار سخت است" و درگیری بین روسیه با اوکراین و ناتو را "مسابقه استقامتی" نامید.

به گفته وی، سال ۲۰۲۵ ممکن است برای روسیه، اوکراین و ناتو تعیین کننده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین