Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:17:37 GMT

تخریب ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سربندان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۴۰۴۴

تخریب ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سربندان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اردلانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سربندان خبر داد و اظهار داشت: با صدور احکام قضایی امروز بیش از یکصد مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه سربندان دماوند تخریب شد.

وی گفت: این احکام بناهای غیرمجاز، دیوارکشی ، موحطه سازی و آلاچیق در بیش از ۱۰ هکتار از اراضی دماوند اجراشد و بیش از ۴۰۰ پرونده دیگر در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردلانی افزود:حجم ساخت‌سازهای غیر مجاز در دماوند موجب شده تا ۹۰ درصد توان و ظرفیت اداره جهاد کشاورزی به این امر معطوف شود و از وظیفه اصلی تولید و حمایت از کشاورزان و باغداران دور شده ایم.

رئیس اداره جهاد کشاورزی دماوند بیان داشت: در زمان اجرای احکام نیز هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنیم به طوری که از امسال تاکنون حدود ۷۰ میلیون تومان برای اجرای احکام هزینه شده است.
 

کد خبر 4735491

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دماوند اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ گفت: با توجه به اینکه سطح زیرکشت درختان گردو در روستای دربید قابل توجه می‌باشد و برخی از درختان منطقه از ارقام کم محصول و کم کیفیت می‌باشد بحث اصلاح درختان گردو در این منطقه در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفت و بحث پیوند این درختان با ارقام پرمحصول مطرح شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح افزایش سودآوری و بهره وری در منطقه را شاهد باشیم.

طرح سرشاخه کاری درختان گردو با همکاری معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت امور باغبانی سازمان جهاد کشاروزی در روستای دربید که از روستا‌های ییلاقی شهرستان می‌باشد و سطح زیرکشت گردو قابل توجهی دارد اجرا شد.

پیوند سرشاخه کاری گردو یا عمل تغییر تاج درختان مسن به فعالیتی گفته می‌شود که با پیوند نوع رقم تاج درخت را تغییر داده و با این کار کیفیت و میزان عملکرد درخت را افزایش داد، در این کار پس از پیوند درخت به هر روشی باید تا یک سال از درخت مراقبت کرد؛ و از لحاظ چیدن و برداشت محصول بسیار راحتر می‌باشد؛ و باعث تولید یکدست و بالا رفتن بازار پسندی محصول خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه